Ik ken mezelf en vergeet alles. Ik wou dus een lijstje maken met wat ik allemaal mee moet nemen maar als ik dingen op mijn lijstje vergeet heb ik er nog niks aan dus wie helpt mij mijn lijstje te maken?
Dan heb ik nog het probleem dat mijn paard de trailer niet in wil. Heb het even geprobeerd van de week met een 1 paards trailer heel klein en donker. Ik ga met een witte nieuwe 2 paards trailer maar voor het geval dat zijn hier ook tips over welkom. Voorheen liep ze er altijd zo op en af maar nu waarschijnlijk dus een probleem. Ik kan niet oefenen want leen trailer van een vriendin en heb er zelf dus geen.
Het laatste waar jullie mij mee kunnen helpen is handige tips voor losrijden. Mijn paard is erg opvliegerig en snel gespannen. Dus het zal de eerste paar keer wel niks worden maar we gaan het wel proberen dus wie heeft er tips dat mijn paard op mij let en niet op de rest? De witte afzetting van de bak zal ook al een probleem worden denk ik dus alle tips zijn welkom.
Dus brand maar los ik ga er iets mee doen. Het is deze zondag 1 juni. Heb wel een coach bij me dus die zal ook al het een en ander weten.
Alvast bedankt en wens me maar succes!
)
)
dat vergeet je zeker erg snel