Ik heb vorig jaar, tot mijn spijt mijn lieve Enzo weg moeten doen, ivm financiele problemen. Officieel heet hij Highway Henry, en hij is zoals de titel al zegt, 1.80m en 17 jaar oud.
Ik heb nu helaas helemaal geen idee waar hij is. Ik had in de mailbox van mijn oude email-adres alle gegevens van de mensen die hem zijn komen halen, opgeslagen. Helaas is deze mailbox ge-hacked, en ben ik dus alle, maar dan ook alle gegevens kwijt

Ik weet dat de vrouw die hem kwam halen, Natasja heette, en dat ze bij Den Bosch in de buurt een pensionstalling heeft, waar ze ook lessen geeft met ponys en paarden.
Enzo is een heel lief, en zachtaardig paard. Hij zal nooit, maar dan ook nooit met opzet een stap verkeerd doen. Het ideale beginners paard, ondanks zijn grootte. Hij is ook volledig verkeersmak. Zelfs toen er een tank langs kwam gedenderd toen ik met m in Eindhoven stond, keek ie niet op of om.
Hij heeft geen aftekeningen, alleen een heel klein wit kolletje. Zijn vader is Master, verdere afstamming, is mij zo niet bekend.
Ik hoop echt, dat iemand me op het goede spoor kan zetten, het spoor, die me naar me lieve Enzo lijdt.
Heel erg bedankt, Samantha.
Ps, dit is Enzo

Voor meer info en eventueel fotos, graag via pm.

ik zal ens vragen of die die natasja kent misschien.
Haar had ik al gemaild.