Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rockey schreef:ik krijg deze week mijn hoedje van l'hiver, op maat gemaakt, zijde op zijde met een zijde rand. prijskaartje 3000 euro maarrrr ik vind ze super!
Imago01 schreef:Zó dan hey, wat een geld joh!
Wat is het verschil dan met een ‘gewoon’, goedkoop hoedje als ik vragen mag? Zit er bescherming in voor het geval je valt ofzo? Of is het puur en alleen een kwestie van dat het mooi past op je hoofd en dat het mooi glimt?
Zelf ben ik de hoedjes helemaal zat en mag je gelukkig ook lekker met helm rijden dus ik rij in de Z2 tegenwoordig gewoon met een mooie helm. Bovendien vind ik het idee van de goede bescherming op je hoofd ook erg prettig (die van mij kan nogal eens wat onverwacht en maf uit de hoek komen…).
Ik ben de hoedjes zat omdat ze niet ademen en ik nogal ga zweten tijdens het rijden. Het zweet komt dan onder mijn hoedje vandaan en loopt in mijn ogen, alwaar mijn make up uitglijdt en het in mijn ogen gaat prikken…zo heb ik weleens half blind een proef moeten doorsturen….
Mijn hoofd is ook niet ideaal voor een standaard hoedje dus vandaar deze vraag uit pure interesse, persoonlijk zou ik dat bedrag namelijk écht niet voor een hoedje over hebben.
Heeft iemand toevallig een foto ervan (los en op het hoofd gedragen)? Ben wel benieuwd naar het verschil met een gewoon hoedje…