Kavalkade Safety Air

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Kavalkade Safety Air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 14:38

Hoihoi!

Heeft iemand van jullie ervaring met de bovenstaande cap?
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje! En het model spreekt me erg aan, bovendien is het prijskaartje niet zo hoog.
Droogt de cap van binnen snel? Wordt er een captasje bij geleverd? (aangezien mijn cap altijd in de stal ligt)
Heb je goed zicht met deze cap? En hoe zwaar is de cap (wil niet met mijn hoofd op me knieen liggen met het rijden zoals met mijn huidige cap)? En lijkt het een beetje? Niet al te ver over de ogen etc..
Alvast bedankt!

Groetjes! Haha!

Judje

Re: Kavalkade Safety Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 21:54

Zelf heb ik hem nou een paar maand.
Ik vind het een hele fijne cap. Of hij snel droog is weet ik niet, want ik heb er nog niet mee gereden met warm weer.

Zelf heb ik hem bij Divoza gekocht en daar kreeg ik er wel een cappentasje bij (van HH), maar ik weet dus niet of dat overal zo is.
Hoe zwaar hij is weet ik niet precies, maar ik vind hem niet zwaar en hij zit imo niet te ver over de ogen.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:36

Ik heb hem ook, ook gehaald bij Divoza, kreeg er idd een cappentasje van HH bij Clown

Vind het een super fijn ding, niet zwaar en droogd gewoon op Ja heb nog niet mee gemaat dat ie een keer niet droog was Knipoog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 14:27

Wat is eigenlijk het verschil tussen de Kavalkade Safety Air en de Harry's Horse Pro leather?
Want ik zie in de catalogus van Divoza geen verschil, behalve dat de ene bruin en de andere zwart is.. Nagelbijten / Gniffelen

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:02

ik vind ze qua pasvorm zeker verschillend! De HH zat bij mij voor geen meter dus ik zou gewoon passen en kopen welke het beste op je koppie zit Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 18:13

Oké, dankjewel Lachen
Maar verder verschillen ze qua uiterlijk niets?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 09:39

Geen idee eigenlijk Clown
iig qua kleur zit er verschil in Knipoog