Sponsoring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 12:43

Afgelopen weekend tijdens een leuk concours waar ik op uitnodiging van één van onze zakenrelaties (gróte sponsor van dit evenement) mocht zijn, gaf ik al grappend aan bij deze relatie dat ik ook nog wel een sponsor zou kunnen gebruiken.

Tot mijn grote verbazing vroeg hij mij een voorstel te doen *slik*. Het was bedoeld als grapje, maar nu ik er over nadenk, het zou natuurlijk dé mogelijkheid zijn om wél wedstrijden te gaan rijden. Mijn interesse ligt bij de endurance, alhoewel ik mijn eerste rit zelfs nog moet gaan starten Bloos

Ik vraag me nu af hoe ik zo'n voorstel vorm moet geven en tot hoever je uberhaupt kan gaan Nagelbijten / Gniffelen Moet uiteraard hiervoor ook nog toestemming krijgen van mijn eigen baas, maar dat terzijde..

nienkemoes

Re: Sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:34

Je kunt alles betaald vragen maar das wel gortig Knipoog vraag gewoon wat ze willen geven!

Sankzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:37

startgeld van de wedstrijden?
Eventueel t-shirt, zadelonderleggers met hun logo op?

Spruit_Elf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 08:49

promotiemateriaal: Jassen met opdruk, dekjes met opdruk etc etc

evt een trailer met opdruk of meteen een mooie vrachtwagen met opdruk Haha! Haha!

Ik zal even vragen aan Tamaar en kelly Lachen

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:40

Inderdaad de dingen die Meyke al opnoemd, maar je kan misschien ook proberen te regelen dat je bv 500 euro p/j krijgt voor vervoer (benzinegeld), en jij dan met reclame gaat rijden voor het bedrijf (dekens, jassen etc)

Ik ben bv gesponsord door Eurostar, mocht broeken tegen aankoop kopen, als ik ze maar aanhad Ja

Noem maar op....

Wel leuk, succes alvast!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:43

Ik ben ook gesponserd en krijg betaald: trailer stalling, dekjes en uitstapdekens.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:35

Trailer, vrachtwagen, groom (heeeeeel belangrijk, die groom Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen !!!) dekjes, jassen, truien eeeeeehmmm...broodjes, drinken...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 13:37

Haha!

Dank voor alle reacties, hier en per pb!

Hebben diegenen die gesponsord worden een bepaald bedrag afgesproken dat ze mogen declareren? Of krijgen jullie 'in natura' betaald?

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:46

Ik word ook gesponsord, door het bedrijf van iemand die we kennen, een houthandel. Heb petjes, jassen, vesten, polo's, truien, bodywarmers,reclamebordje voor in het raam van de auto enz enz. En alles mooi in de kleuren van mijn koets, aangezien ik menwedstrijden start. Haha!

Binnenkort schaffen we ook een vrachtwagen aan, en mogen ze (op eigen kosten) onze vrachtwagen voor een deel laten beletteren enz met hun logo e.d. Lachen Meestal als ik iets nodig heb, bijvoorbeeld onderdelen voor de stal, houten balken e.d. krijg ik het toch met korting Lachen Dus vind ik het ook niet erg om met hun reclame te rijden...