Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gelukkig lukt het me meestal wel met mijn tenen de hoef te ontwijken
marloezzke schreef:ik vind de ariats nog steeds het fijnste eigenlijk. de preformer pro (de blauwe dus) ze kosten wel wat maar ze zitten echt heerlijk!
Uiteindelijk mezelf maar ruim €100,- bespaard (moet mannenmaten aan) door gewoon de Heritage Paddock te kopen, misschien iets mindere kwaliteit leer en geen Cobalt zool, maar dan liever een schoen die lekker zit. Dioxide schreef:marloezzke schreef:ik vind de ariats nog steeds het fijnste eigenlijk. de preformer pro (de blauwe dus) ze kosten wel wat maar ze zitten echt heerlijk!
Ik heb ze van het weekeind aangehad en vond de zool wel fijn, maar wat vallan die smal zeg!Uiteindelijk mezelf maar ruim €100,- bespaard (moet mannenmaten aan) door gewoon de Heritage Paddock te kopen, misschien iets mindere kwaliteit leer en geen Cobalt zool, maar dan liever een schoen die lekker zit.
Overigens ben ik ook Ariat fan. De Terrain ATS is wel de echte stalschoen versie trouwens. Vond 'm persoonlijk niet zo fijn zitten, maar wie weet is het wat voor jouw Ramona. Als je minder geld kwijt wilt zijn dan raad ik je aan om een paar goede legerkisten (of Dr. Martens) te kopen, als die eenmaal ingelopen zijn wil je niet anders meer (tis dat die van mij formaat Titanic zijn, anders had ik die aan op stal).
ideaal..........
Mijne passen niet in de beugels, hihi..
Welke maat heb je? Misschien heb ik mijn heule heule oude nog wel staan (lichtgewicht maat 42).
Farouche schreef:Ik had ze trouwens gekocht bij de Welkoop voor ongeveer 100,-