Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sheyjoen schreef:ik heb ze ook.. ik heb ze al 5 jr, werd gewoon 1 tot 3x in de week mee gelest.. en nu weer 3x in de week. Ik vind ze echt super zitten!! en geen klachten ook niet wat de coating betreft. Voor dat geld vind ik t een prima laars..
Ze zitten dan ook prima, maar ze gaan toch wel kapot op allerlei plekjes. Stuk plastic in de achterkant komt omhoogeschoven, neusleer bladert er wat af, hakjes al vervangen, draadjes los bij de achterkant van mijn voet.. Ik heb ze 2 jaar, maar onderhoudt ze minimaal 1 x per week. Blijkt toch dat een duurdere aankoop een betere geweest was geloof ik.

) magic_lover schreef:geen goede ervaring met de perfect's
als je 1x per week rijd, dan zullen ze nog wel goed kunnen zijn, maar als je regelmatig rijd,
bij mij werden ze erg snel lelijk, coating liet los en bladerde af etc etc..
heb nu de Standaard die bevallen mij prima, wel 100 euro duurder, maar dat is het zeker waard, heb ze sinds januari dit jaar, maar ze zijn nu nogsteeds mooi (vergeleken met de perfects die nu al zo goed als lelijk waren)

)
magic_lover schreef:geen goede ervaring met de perfect's
als je 1x per week rijd, dan zullen ze nog wel goed kunnen zijn, maar als je regelmatig rijd,
bij mij werden ze erg snel lelijk, coating liet los en bladerde af etc etc..
heb nu de Standaard die bevallen mij prima, wel 100 euro duurder, maar dat is het zeker waard, heb ze sinds januari dit jaar, maar ze zijn nu nogsteeds mooi (vergeleken met de perfects die nu al zo goed als lelijk waren)

Munnie schreef:De perfect heeft leer waar bijv. een litteken opzit of uit meerdere stukken de caoting die erop zit kan dus los laten. Het zijn geen laarzen om elke dag mee te rijden. 1 keer in de week zijn ze eigenlijk geschikt voor.
De andere zijn dus een stuk duurder omdat die uit perfect leer zijn. Dus er zit een andere laag op want bij deze hoeft niks te worden verborgen (littekens etc.)
Zo heeft de verkoopster van Divoza het mij uitgelgd. Daarom moet je dus even het dubbele neer leggen voor een laars die je elke dag wil gaan gebruiken. Ik zou dan toch voor de Standaard gaan heb ik zelf ook na het inlopen zijn ze super. Al zouden het nooit wandel laarzen worden
Maar misschien heb je gewoon geluk
de eerste jaren reed ik er hooguit 2x in de week mee en bleven ze erg goed, maar nu ik de afgelopen jaren meer ben gaan rijden, bijna iedere dag en soms 2-3x per dag zijn ze een stuk sneller kapot gegaan. Heb er al 2x een nieuwe hak onder moeten laten zetten en ook die strip bij m'n hiel gaat steeds kapot. Het leer begint ook hier en daar te scheuren maar wil nog geen nieuwe want ze lopen nog zo lekker