[PG] JOHNY Isabel kleurige apaloosa ruin 4 jarig..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DisXMii

[PG] JOHNY Isabel kleurige apaloosa ruin 4 jarig..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 10:49

HELP MIJ ALSJEBLIEFT!!!

ongeveer 2 maanden geleeden was ik nog helemaal gelukkig met het liefste en leukste paardje dat er is.. Johny..
ik heb hem 2 tot 3 jaar verzorgt.. hem daarbij ook ingereden enzo.. hij stond bij een handelaar dus je wist dat hij ooit verkocht zou worden..
maar wat ik niet wist.. was dat hij al verkocht was.. ik heb geen afscheid van hem kunnen nemen.. want mij is niet verteld dat hij weg zou gaan. hij was zomaar in een keer weg,, en ik mis hem heel erg.
graag zou ik hem nog een keer willen zien.. want ik vind het heel jammer dat ik hem geen gedag heb kunnen zeggen, en ik mis hem gewoon heel erg..

Hij is een ruin..
Het is een kruising tussen een haflinger en een apaloosa..
het is een pony,
hij heeft witten vlekjes op zijn kont, en een bles..
zijn maanen en staart zijn wit blond en hij had een vrij langen staart en maanen toen ik hem voor het laats zag. de maanen waaren niet dik.. maar wel zacht..
en zelf is hij isabel kleurig..
hij is jarig in Juni of Juli. dan word hij volgens mij 4 of 5..
in zijn paspoort staat een foto van hem als veulen en hij heeft een stempel van het oficieele apaloosa stamboek..
ik noemde hem altijd sjonny.. en bij mij kwam hij dan altijd als je hem riep..
hij houd niet van water.. als het gaat om er door heen lopen of afgespoten worden..
hij is soms een beetje omhadig.. maar wel heel lief..

hier zijn een paar fotos van hem, als je die fotos niet kan bekijken.. moet je het even laaten weeten.. dan stuur ik ze via de mail naar je toe..

http://sjonnyisdehipstepony.hyves.nl/

ik mis hem echt heel erg.. dus als je mij zou kunnen helpen.. echt heel graag..

X Tessaa