Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
crossmonster schreef:Ik zou toch zeker wel een deel van het wedstrijdgeld terugeisen.
Wat ontzettend dom van die organisatie om niet op tijd aan te vragen bij de knhs.
Van de knhs ook een beetje sneu om niet gewoon een boete te geven aan die organisatie, en wel gewoon de wp mee te laten tellen.Er zullen veel gedupeerden zijn, ik zou zeker werk ervan maken.
. Hoop dat Harinaatje nog af en toe updates wil plaatsen.
Fitzroy schreef:Controleren jullie vraagprogramma's nooit?
Als je via de KNHS site kijkt kom je sowieso alleen goedgekeurde wedstrijden tegen. En op startlijsten zijn de meeste goedgekeurde vraagprogramma's ingescand.
Harinaatje schreef:Zal julie even op de hoogte brengen
WEDSTRIJD 16 MAART WARGA IS GEWOON GOEDGEKEURD DOOR KNHS. DUS WINSPUNTEN TELLEN MEE!
(net ff contact gehad met KNHS)
kan dit topic weer dicht!!!!

klotshtiduj schreef:Jeemig, wat een berichtje op bokt wel niet kan doen...
Het is dus inderdaad nu geregeld!! Mijn officiele waarschuwing van de KNHS wordt gelukkig weggegooit en heb mijn punt in de B en L terug! *BLIJ*
Blijf wel erg apart dat begin van de week KNHS stellig zegt dat de wedstrijd niet is aangemeld en dit ook achteraf niet meer kan en dat eind van de week ineens de wedstrijd wel is aangemeld en de door mij ontvangen brief verscheurd wordt...
Nou ja.... wat mij betreft een slotje!
MaaikeMo schreef:das banketstaaf..
ik heb daarom mijn L1 debuut ingeplant pas toen op mijn knhs de 10 wp stonden..
zodat ik zeker weet dat ik kan starten.
mooie les voor de volgende keer..