[EG] Wie kent J. Soering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Myour

[EG] Wie kent J. Soering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 19:27

Ik ben op zoek naar iemand die J. Soering kent uit Edam. Het liefst iemand die hem wel eens spreekt. Ik ben iemand die een van zijn paarden vast huurt, maar ik spreek hem zelf nooit, zelfs nog nooit gezien en ik weet ook niet waar hij woont. Ik wil namelijk weten wanneer mijn huurpaardje (ongeveer) geboren is en wie haar ouders zijn. Het was het laatste veulen dat zijn vader geboren zag worden voordat hij stierf. Als je hem kent en wel eens spreekt zou ik er enorm dankbaar voor zijn als je de geboortedatum of maand kan navragen bij hem of wie haar ouders zijn. Mijn huurpaardje heeft niet echt een vaste naam maar ze staat voornamelijk bekend als 'die bonte' of als 'Swieb'.

Alvast MEGA bedankt..

Kaka

Re: [EG] Wie kent J. Soering

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:22

Ik ken hem niet, maar hij is wel te vinden in de telefoongids:

Soering J K
xxxxxxxxxxxxxx
Tel xxxx xxxxxx

Moderatoropmerking:
Adres+telefoonnummer verwijderd. Het is niet toegestaan het volledige adres en telefoonnummer van iemand te plaatsen. Graag deze gegevens via pb versturen.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 23-05-08 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privegegevens verwijderd en opmerking toegevoegd.

Typhoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:48

Heb je hem al gebeld, want ik begreep na het vorige bericht dat je telefoonnummer hebt gekregen?
Ik kom er heel af en toe en mijn hoefsmid is een vriend van hem. Mocht je willen weten waar hij woont... Je moet gewoon een keer langs gaan want zie dat je in Volendam woont, het is heel vlakbij in Edam!
Gr Maud

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 17:31

Ik zag het bericht te laat, toen het telefoonnummer verwijderd was. Heb achteraf toch maar eens gekeken in het telefoonboek en heb hem opgebeld. Ik vind het hartstikke jammer dat hij bijna nooit naar de boerderij komt waar Swieb nu staat, want het is toch de eigenaar van 'mijn' paardje dus die zou ik wel eens willen ontmoeten (vind het zo'n raar idee dat ik alles doe voor dat paard en het toch niet mijn paard is). Mja daar ging dit topic niet om. Ik heb 'm dus uiteraard gebeld en ben er dus achtergekomen wanneer ze geboren is (26 maart 2006). Wie weet ga ik nog eens langs (=

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 17:53

Bij deze is je vraag dus beantwoord en kan er op dit topic een slotje.