Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

. Heb er na 2 jaar nog steeds geen spijt van.
Up_to_Date schreef:Ik raadt je in ieder geval een klinische keuring aan.
Ik betaalde 13mdn geleden zo'n €90.
Foto's heb ik toen niet gedaan, wel geinformeerd en kostte zo'n €500.
I_Moondance schreef:Up_to_Date schreef:Ik raadt je in ieder geval een klinische keuring aan.
Ik betaalde 13mdn geleden zo'n €90.
Foto's heb ik toen niet gedaan, wel geinformeerd en kostte zo'n €500.
Nou hier kost een klinische keuring van een kwartier 170 euro, ik heb het dus ook niet laten doen..
Want wat die dierenarts bij een klinische keuring ziet, ziet mijn lesgeefster ook wel

c_alsemgeest schreef:Altijd laten keuren... ook rechtelijk sta je dan steviger in je schoenen bij eventuele verborgen gebreken.
Serada schreef:c_alsemgeest schreef:Altijd laten keuren... ook rechtelijk sta je dan steviger in je schoenen bij eventuele verborgen gebreken.

aslo schreef:Mocht deze niet meewerken, sta je idd wel sterker als je het paardje hebt laten keuren voor de aankoop. Dit is mij zo uitgelegd door de paardenadvocaat, omdat we zelf een keer in zo'n situatie terecht zijn gekomen. Ondanks dat we niet hebben laten keuren (dan was overigens het gebrek ook niet naar voren gekomen), is het allemaal keurig opgelost door verkoper (handelsstal in dit geval).