Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
0mandy0 schreef:Gewoon 3 jaar lijkt mij, ik weet nog op een ponyclub waar ik reed was een meisje die startte een haflinger van 2 echt vreselijk....
Somebitch schreef:Vanaf Januari.
Van mij mag er een verplichte leeftijdsgrens komen, vanaf drie jaar.
SusanneS schreef:Somebitch schreef:Vanaf Januari.
Dus als mijn paard 15 Mei 3 is geworden
Mag ik gewoon al onderling starten?
0maris0 schreef:0mandy0 schreef:Gewoon 3 jaar lijkt mij, ik weet nog op een ponyclub waar ik reed was een meisje die startte een haflinger van 2 echt vreselijk....
Ja, vanaf 3, maar vanaf wanneer rekenen ze bij onderlinge wedstrijden je paard 3.
Zijn exacte geb.datum of vanaf januari.

Winx schreef:Bij ons is er volgens mij geen grens meer tegenwoordig, want er is nu iemand met een 2.5 halfjarige fjord die net 1 maand van haar is. En die doet gewoon mee. Ik vind het niet kunnen, maar ja niets aan te doen.
susanne_m schreef:ik heb even de reglementen gelezen, hierin staat:
klasse B: minimaal 3 jaar vanaf 1 oktober.
klasse L1 en L2: minimaal 4 jaar vanaf 1 april.
klasse M1 en M2: minimaal 5 jaar vanaf 1 april.
klasse Z1 en Z2: minimaal 6 jaar.
hopelijk hebben jullie hier wat aan.
groetjes

Lynn_Nikita schreef:met 2,5 al starten is belachelijk
paardje hoort dan nog lekke rop de wei te staan en te kunnen groeien
ook al heb je geen stratkaart, elk paard heeft een paspoort waar de leeftijd instaat, en dit kunnen ze toch wel controleren?
Winx schreef:Nou die 2.5-jarige bij ons op de club, was bekend dat die 2.5 was! Heel veel weten dat de instructrise die haar les geeft en de wedstrijden regelt. Die zegt ook dat het geen kwaad kan dat die pony al een half jaar ofzo gereden wordt.
0maris0 schreef:Winx schreef:Nou die 2.5-jarige bij ons op de club, was bekend dat die 2.5 was! Heel veel weten dat de instructrise die haar les geeft en de wedstrijden regelt. Die zegt ook dat het geen kwaad kan dat die pony al een half jaar ofzo gereden wordt.
Dus die wordt vanaf zijn 2e al bereden?!