Weet iemand hier meer van? Zou opzich een beetje jammer zijn aangezien ik mijn paard graag eerst rij met een stevige cap op mijn hoofd
Alvast bedankt!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:ik heb hier nog niet van gehoord. Lijkt me ook lastig te controleren en het verbieden hiervan lijkt me gezien het promoten van veiligheid ook ongewenst in de visie van knhs.
. Dus persoonlijk geloof ik niet dat dit realiseerbaar is...
Of erger: andersom. 
Urielle schreef:Dat lijkt me idd meer een regel om te voorkomen dat mensen met alleen een petje op oid gaan losrijden.
Tango40 schreef:Ik hoorde laatste van iemand dat de regelementen veranderd zijn ten aanzien van het rijden met een hoedje. Zij vertelde mij dat je nu verplicht was om met het hoofddeksel je proef te rijden waarmee je ook hebt losgereden.
Weet iemand hier meer van? Zou opzich een beetje jammer zijn aangezien ik mijn paard graag eerst rij met een stevige cap op mijn hoofd![]()
Alvast bedankt!!
marlina schreef:tja, het staat er inderdaad hoor, het hoofddeksel wat je met losrijden gebruikt, daar moet je ook mee starten, maar dat is weer eens een reglement wat nergens op slaat, misschien iets voor de knhs om weer bij te werken omdat ze het zo waarschijnlijk niet bedoelen.
Tango40 schreef:Ik hoorde laatste van iemand dat de regelementen veranderd zijn ten aanzien van het rijden met een hoedje. Zij vertelde mij dat je nu verplicht was om met het hoofddeksel je proef te rijden waarmee je ook hebt losgereden.
Weet iemand hier meer van? Zou opzich een beetje jammer zijn aangezien ik mijn paard graag eerst rij met een stevige cap op mijn hoofd![]()
Alvast bedankt!!
)
jury schreef:ik heb hier nog niet van gehoord. Lijkt me ook lastig te controleren en het verbieden hiervan lijkt me gezien het promoten van veiligheid ook ongewenst in de visie van knhs.
ik vind het juist verstandig om toch los te rijden met cap
) Zou wat zijn zeg, dat ze er een punt van maken dat je met cap rijdt!!! runnerfan schreef:Ik zou lekker met cap gaan losrijden hoor (dat wilde paard van jou ook altijd) Zou wat zijn zeg, dat ze er een punt van maken dat je met cap rijdt!!!