Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winia4ever schreef:oke dat is duidelijk haha..
heb je misschien een foto toevallig?
winia4ever schreef:denk toch dat het heel verschillend is, misschien ligt het ook aan het merk? en de rustdagen van de gietvloer, hij moet 12 uur drogen en er mag binnen 5 weken geen paard op komen te staan als de gietvloer is aangebracht, misschien zijn daar mensen ook erg slordig mee geweest? heb anders ook geen idee hoe of wat.

Ging oefenen met trailerladen (mijn merrie is niet zo makkelijk) en de hoeven staan gewoon in de vloer! Nu het weer hard is brokkelt het af
Carolien007 schreef:Ik heb net samen met mijn vader de vloer van onze trailer vervangen. We hebben bij de dealer in garderen een plaat op maat laten zagen. Zelf de oude bodem verwijderd (waar een gietvloer nog op zat die in goede staat was en al uit 1993 was). Na het inleggen van de nieuwe bodem hebben wij zelf de gietvloer aangebracht (geen rubber). Dit was goed te doen. Op aanraden van de dealer hebben we er wel een rubber mat over (hadden we al op de vorige bodem liggen). Omdat de bodem anders aardig ruw is.
Ik ben erg blij met de nieuwe bodem. Maar je hoort over verschillende bodems verschillende reacties. Wij laten onze trailer daarom vaak ook jaarlijks controleren.