Mountains horse chaps bladeren af

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Mountains horse chaps bladeren af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 20:53

Ik heb nu mijn 2e paar mountain horse chaps... Het eerste paard was na een paar maanden volledig afgebladerd.
Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik sporen om had, dus bij mijn 2e paar (dat ik nu 10 weken heb) bewust geen sporen meer omgedaan.

Maar nu na 10 weken zijn deze ookal heel erg afgebladerd.. Dat kan toch niet bij chaps van rond de 80 euro?

Weten jullie de Nederlandse site van mountain horse zodat ik een klacht kan indienen?

Liselot

Re: Mountains horse chaps bladeren af

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:18

ik zou als ik jou was teruggaan naar de ruitersportzaak waar je ze hebt gekocht.

zoals je weet heb ik ze ook gehad en ik heb ze extreem veel gedragen. ze bleven echt supermooi!
aan de binnenkant kon je natuurlijk wel zien dat ze veel gebruikt waren, de ingeprinte nerf was niet meer te zien. maar bladderen hebben ze nooit gedaan

Melf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:22

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:23

Ik zou even terug gaan naar de winkel waar je ze gekocht hebt. Het hoort niet dat ze na zo'n korte tijd al helemaal af zijn.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:23

ga even terug naar de winkel waar je ze gekocht hebt.
die kunnen het voor je oplossen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 11:05

Je kunt beter naar de winkel gaan waar je ze gekocht hebt. Zij horen dit dan netjes voor je af te handelen. Als je rechtstreeks naar de producent gaat heb je grote kans dat deze je weer terug sturen naar de winkelier.
Voor een product van 80 euro is de levensverwachting geen 10 weken, dus als het goed is krijg je gewoon nieuwe wegens een productiefout. Tenzij de producent aan kan tonen dat het jouw eigen schuld is. Maar van jouw eigen schuld ga ik in dit geval niet uit omdat je er juist zuinig op bent geweest. Succes!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:33

Ik heb dezelfde chaps en hetzelfde probleem. Ik heb ze in het bruin en bij mij bladeren ze ook af, alleen ik heb ze al wel behoorlijk lang (denk alwel een jaar). Bij mij begon het na ongeveer een half jaar. Ze zijn nu zover dat ik nu echt wel nieuwe moet kopen. Iemand die ik ken heeft deze in het zwart. Met deze had ze het probleem niet, maar hiervoor had ze de bruine en die bladerde wel af.
Echt jammer, want ze zitten zoooo fijn Tong uitsteken

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:21

Ook ik heb ze en heb hetzelfde probleem, ik heb zwarte.