missfcdb schreef:danneke80 Ten eerste voor alles is een oplossing.
En dat gepiep van sommigen andere bokkers van het klikt niet ik moet mijn paard/ ponny verkopen om vervolgens een andere makkelijke te pakken.
Of ze pakken gewoon weer precies het zelfde type paard maar denken ze die is wel goed vervolgens belande ze weer in zon situatie.
En soms passen bepaalde type mensen niet bij bepaalde type paarden..en komen ze daar pas later achter als het paard en zijzelf zijn gegroeid.
en kunnen mensen dat als gepiep zien, maar ik vind dat je goed naar je gevoel moet luisteren,
@danneke80ep in je hart weet je wat je keuze is en wat je bereid bent daarvoor te doen...misschien kun je dmv grondwerk/emiel voest methode/natural horsemanship kijken/leren beter met je paard om te gaan...waar de pijnpunten zitten...je kan er altijd een lesje tegenaan gooien. probeer eens wat anders dan het geijkte of conventionele voor je...en heb lak aan evt negatieve uitlatingen daarover in je omgeving...stel het helpt en je kan daardoor je paard houden en beter mee omgaan en blijer van worden...waarom niet?!