Bedankt voor de reacties en tips!
Miss_Montana schreef:Probeer uit te stappen met je voeten uit de beugels. Dan zitten je benen niet meer in een gedwongen houding en kan je ze even laten 'bungelen' voor de ontspanning. Sinds dat ik dat doe helpt het al een stuk beter.
Dit heb ik nu geprobeerd, uitstappen zonder beugels en het heeft geholpen!
Sussie85; Als het aan blijft houden, ga ik zeker even langs de huisarts. En desnoods die beugels proberen. Bedankt voor je lange reactie.
Tinewien1: Mijn beugels zijn niet te kort, meer te lang, maar zeker niet te kort..
Nicx: Het zou heel goed kunnen dat ik in een verkeerde houding rijd met mijn knieen/benen. Als ik ook zonder rijbroek/laarzen rijd(komt nooit voor maar even uitstappen b.v) dan is de binnenkant van me linkerknie ook kapot. Me rechterknie niet. Dus het kan heel goed daar aan liggen.
Ik zit trouwens haast nooit door, omdat ik dat op mijn paard niet kan, hij zit voor geen meter. Dus ik rijd het liefste licht. Ik kan het proberen(goede oefenening voor in de L alvast)
Bedankt.
Renee_: Ik stap niet raar op dus denk niet dat het daar aan ligt...
Het zou inderdaad ook goed aan mijn laarzen kunnen liggen, binnenkort krijg ik nieuwe laarzen. Nepleren van Saxon. Deze zijn een stuk korter.. misschien krijg ik er minder last van. Maar zoals ik hoor, denk ik dat het een beetje overbelasting is.
Bedankt voor de reacties allemaal!