Te paard naar het bos vanuit Putten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Te paard naar het bos vanuit Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 11:35

Sinds kort sta ik met mijn paard in Putten (vlakbij de Donkeresteeg en de Meskampersteeg), dus meer richting Nijkerk.
Is iemand daar in de buurt bekend en weet hoe ik te paard naar het dichtsbijzijnde bos kan komen?

Tutchi

Re: Te paard naar het bos vanuit Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:23

Als je voor langere tijd van plan bent om op je nieuwe stalling te blijven staan, is het misschien een leuk idee om een boekje met ruiterpaden aan te schaffen. Ik heb zelf zo'n mapje met ruiter- en menroutes en hier kun je goed routes mee vinden.
(Maar ja, dan blijven er natuurlijk nog steeds van die paadjes die alleen andere ruiters in de buurt weten te vinden (en waar je eigenlijk misschien wel helemaal niet mag rijden) Haha! ... Succes met zoeken!)

il0nkii

Re: Te paard naar het bos vanuit Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:31

Ik kom er heel regelmatig!
Het is niet een heel groot bos hoor maar je kunt er best een leuk rondje rijden.
Ik ga vaak eerst richting putten en dan over de zandpaden in Driedorp ( noem ik het altijd maar, het ligt op de grens van putten/nijkerk/driedorp! Knipoog ) weer terug.
Maar ik vind het ook hardstikke leuk om een keer samen te gaan als je dat leuk vind? Ik kom zelf met mn paardje uit Nijkerk maar kom altijd in de richting van de Donkeresteeg.
Pb anders maar als je intresse hebt! Lachen