Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De rest van de kudde komt kijken, die knuffel ik dan ook wat zodat mijn veulen ziet dat ik hen geen kwaad doe.. Dan staan er 8 paarden om me heen, behalve die van mij.. En zélfs na een uur komt ie nog niet kijken.. Gisteren heb ik er anderhalf uur gestaan/gezeten, maar hij had duidelijk geen interesse!
JulieDR schreef:Dat loop ik ook de hele tijd te doen, met dat hoge stemmetje allemaal lieve dingen gaan zeggen, maar ach, het maakt zooo weinig indruk.
Ik zal 'm nu een week laten staan, zodat ie misschien z'n kuddegenoten wat beter leert kennen, en dan durft ie misschien wél met ze meelopen als zij naar mij komen..
Ik twijfel soms echt aan wat de goede manier is en hoe ik het moet bekomen, want "uit de boekjes" klinkt het allemaal zo makkelijk, tot je effectief in die weide staat!
IndianLady schreef:ik heb er helemaal geen problemen mee gehad. Ik heb mijn shet gekocht toen hij 4 maanden was. Gelijk geintroduceerd aan mn fjord, hij ziet mijn fjord dan ook als pleegmama. Als ik aankom moet ik hem meer wegslaan, hij staat altijd op me te wachten en mn fjord sjokt er dan achteraan.
Laat hem inderdaad even wennen aan zn weidegenootjes. Wat voor een ras is het eigenlijk?