Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ing schreef:bedankt voor jullie (lieve) reacties, ik hoop natuurlijk ook dat mijn meisje snel beter is.
Ze zit iig in de allrisk verzekering, dat is tenminste een zorg minder. Imo zal ik die dan ook moeten aanspreken --> gek eigenlijk dat er zoveel mensen zijn die stellen dat 'de dader' verantwoordelijk is. Ik heb in ieder geval goede hoop dat het allemaal meevalt, maar je weet het maar nooit.
Citaat:Als jouw verzekering meent de schade te kunnen/moeten verhalen, laat hen dat dan lekker uitzoeken, dat is hun probleem, niet het jouwe.

Ing schreef:je hebt eigenlijk ook helemaal gelijk ikke --> Zij hebben het verstand en ik betaal ervoor om die te kunnen raadplegen![]()
Superlieve reacties, ik hoop over de 4 dagen goed nieuws te melden!
.Ing schreef:Dinsdag heeft de dame antibiotica en vochtafdrijvers gekregen, 3 x pd koelen en stappen, en haar been ziet er al een heel stuk beter uiT!
Omdat ze veel moest bewegen en gewoon het land in mocht aangezien ze goed liep, besloot ik haar vanavond een rondje te laten rennen in de longeerbak. Maar ze wilde helemaal niet! Normaal hoef ik alleen "ho maar hoooooo maar" te zeggen omdat ze uit zichzelf rent, nu weigerde ze ook maar één versnelling in te zetten, en dat na geen arbeid voor bijna een week. Ik vermoed dat het been toch niet helemaal lekker zit (ondanks dat de arts zei dat ze goed liep en alleen een zwelling had).
Wanneer zouden jullie fotos laten maken? Het is afgelopen zaterdag gebeurd, en ze zou 3 tot 4 dagen nodig hebben om de zwelling volledig te laten verdwijnen (maar dat zeg weinig over haar beweging) ik loop dus mss op zaken vooruit, maar beter te vroeg dan te laat, nietwaar?