ben ook nog op zoek naar Twinkel hij is van mij en mijn moeder samen geweest omdat ik niet meer op hem kon rijden ivm stokmaat van 131 cm hij is lichte stekelharige vos ruin met n lekker dik buikje hij zal nu 17 of 18 jaar zijn 4 witte sokken en n kronkel blesje opvallend n witte stekel baan vanaf zij rug naar beneden net voor zijn flank aan de linkerkant hij heeft ten tijde van het chippen een nrps papier gekregen waar hij de naam Twinkel star op draagt hij is via n handelaar uit nederwetten doorverkocht aan n manege die hem ook wilde inspannen hij was goed getuigd alleen al jaren niet meer gedaan , heb nog gehoord dat hij daar ( in regio tilburg ) het hele tuig en wagen gesloopt heeft wie kent twinkel
heb wel foto,s maar geen digitale , dus zou ns moeten kijken of ik ze kan inscannen en dan bij de oproep plaatsen by the way het is 2001 geweest dat twinkel weggeaan is bij ons hij was toen 13 jaar
Ik kende wel een twinkel, maa rweet niet of dit dezelfde is. Ik hoop het van niet want deze twinkel is op 6 april ingeslapen vanwege zware bronchitis als ik het goed heb. hier een foto
de twinkel die ik zoek is een zelfde soort pony alleen is ie lichtervos en zijn manen en staart zijn ook lichter , sommige mensen vonden hem n haflinger maar dan met creme manen en staart bedankt