Bij de Woody Ranch is het best aardig, als je het stuk lopen ( Of fietsen) naar je paard op de koop toe neemt. Verder heb ik er steeds met een tentje of met de caravan gestaan, dat is best goed te doen, maar ik heb het een paar keer getroffen dat er een trekker-trek-feest was en dan gingen ze door met herrie maken tot een uur of 2, terwijl ik om 6 uur weer op moest staan, in een tentje is dat dan minder geslaagd...
Lou vond het er prima in de wei, die had gezelschap van zijn eigen paarden die een weitje verderop liepen en Lou kan niet alleen.
Verre buitenritten heb ik er niet gemaakt, want ik kwam er vaak een of twee dagen voor een endurancewedstrijd in de buurt waar ik startte, voor Lou vond ik het dan heerlijk als ze na afloop gewoon lekker de wei in kon, beetje eten, beetje nabewegen, dat is dan wel heel goed. Het gras was er als ik er was wel altijd goed, frisse wei, geen Jacobskruiskruid, fris water, dat vind ik belangrijk! Dus voor het paard vind ik het super, voor mezelf soms iets minder.