Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gewoon niet al te lang losrijden en na die tijd lekker afspuiten!
kiimmiie schreef:Het is gelukkig buiten. Hoop dat we in zomertenue mogen starten.. Bedankt voor jullie tips!
casperrr schreef:Afsponsen, zorgen dat ze na het rijden kan drinken, veel stappen tussen je proeven door, en kijken/luisteren naar je paard.
) maar ik zit persoonlijk nietr zo met de warmte..
Tamara_H schreef:zorgen dat ze misschien tussen de proeven door wat kan drinken, even kijken hoe zei het eronder doet, en als ze het zwaar heeft voldoende stappen
Mijn ervaring is dat het paard daarna minder lekker loopt door het water (en daar hoef je hem nog niet eens is een hele emmer voor te geven), als er een half uurtje tussen die proeven zit zou ik daar mee wachten tot je klaar bent met je proef.
. Ik zorg dat ik er niet te lang van tevoren op zit, tussen de proeven door gewoon rustig stappen en kijken of ze wat willen drinken. Heb ook wel eens tussen de proeven door even gekoeld met wat water. Na de proeven goed uitstappen, niet denken ; het is toch lekker weer, ik kan er wel vanaf. Daarna lekker afsponzen en weer wat drinken aanbieden. Meer als zorgen dat ze kunnen drinken en rustig aan doen kun je toch niet.
kiimmiie schreef:nou dat is dan mooi..
heb alleen nooit een blousje onder me jasje maar
een kolletje zonder mouwen..
zou dat ook mogen?

Tooske schreef:kiimmiie schreef:nou dat is dan mooi..
heb alleen nooit een blousje onder me jasje maar
een kolletje zonder mouwen..
zou dat ook mogen?
Zomertenu mag alleen een blouse met lange mouwen.