aanvraag startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_noukie_

aanvraag startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 11:46

Hallo,
Ik ben bezig een mutatieformulier voor startkaartaanvraag in te vullen en nu heb ik een paar vragen.
- Er staat: Hoogte paard/pony.. betekend dit dat je de hoogte van je paard moet invullen? en ook als je die niet heel precies weet? Of hoeft het alleen bij een pony heel precies te zijn, en officieel gemeten?
- Onderaan kun je invullen wat voor startcoupons je wilt ontvangen.. Nu zou ik graag een puntje in de dressuur willen halen en dan er bij gaan springen. Kan ik nu metteen spring en dressuurcoupons aanvragen of moet ik eerst die punt in de dressuur halen en dan pas springcoupons aanvragen?
- Moet je ook een mutatieformulier paard/pony gegevens invullen, of is dat niet nodig? En als dat wel nodig is, waar kan je die dan krijgen? (alleen via je vereniging, of kan dit ook via internet? (zo kom ik namelijk ook aan de startkaartaanvraagformulieren)
Hopelijk kunnen jullie me op deze vragen antwoord geven!

GoldenDream

Re: aanvraag startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 14:04

-bij paard hoeft het niet precies, gewoon ongeveer. bij pony wel officieel gemeten Knipoog
- je kan nu ook al meteen springcoupons aanvragen

_noukie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 14:40

okey bedankt voor je reactie!
En weet iemand toevallig ook nog hoe het met dat mutatieformulier paard/pony zit?
want ik neem aan dat je paard niet bekend is bij de knhs, als hij gechipt is en een paspoort heeft..

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 16:28

Ik heb een formulier startkaartaanvraag ingevuld. Als je zelf nog niet gestart bent ook eentje van persoonsgegevens, meer niet.
D.m.v. je mutatieformulier startkaartaanvraag weet de KNHS de gegevens die ze over je paard/pony willen weten.
En je kunt inderdaad meteen springcoupons aanvragen, heb ik ook gedaan. Kun je ook meteen gaan spingen als je je winstpunt hebt.

_noukie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 16:40

oh oke
dus je hoeft niets apart over je paard in te vullen?!
Dat is mooi makkelijk, dan kan de aanvraag op de bus Haha!