Hoe sponsor zoeken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kev

Hoe sponsor zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 20:08

Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik vroeg mij af hoe je het best een sponsor zou kunnen zoeken (en dan niet via de bedrijven van familie)

Het is denk ik het beste om een bedrijf oid uit de directe omgeving te hebben, aangezien wij voornamelijk in deze regio rijden.

Ik zoek geen 'grote' sponsor, maar meer voor wat eerste levensbehoeften, materiaal ed.

Alvast bedankt voor de ideeen!!

oosterhoff

Re: Hoe sponsor zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 11:18

je moet vooral bedenken wat jou waarde is voor het bedrijf. Wat zij eraan hebben dat jij hun ideeen en missie uitbrengt. Wat is het nut voor hun dat ze geld in jou steken. Daar maak je een mooie brief van en die kan je dan naar een bedrijf toesturen. Beter is het om gewoon een afspraak te maken voor een gesprek en tijdens dat gesprek aan te geven wat jij denkt van de eventuele samenwerking

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:24

EA GZ DI --> TAO.

Logi504

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 11:48

De rabobank misschien! die heeft ook voor zweetdekens bij onze manege gezorgd...wel met kooeieletters: rabobank ,natuurlijk Knipoog

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 15:22

Ja, misschien als we daar nog 's een hypotheek af gaan sluiten! (of anders een andere bank Tong uitsteken)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:23

divoza sponsert ook met dekens, gewoon even rondbellen/mailen