Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb zelf ook hele periodes dat ik niet start, omdat ik geen paard ter beschikking heb, of omdat ik er geen zin in heb. Niks mis mee toch, je kan ook lekker voor jezelf bezig zijn zonder wedstrijden te rijden.Simmie schreef:Weet niet hoeveel startcoupons je besteld hebt en binnengekregen hebt, maar je kunt ze alleen in setjes van 16 bestellen.
Anouska schreef:Simmie schreef:Weet niet hoeveel startcoupons je besteld hebt en binnengekregen hebt, maar je kunt ze alleen in setjes van 16 bestellen.
2 x 16 voor springen en 2 x 16 voor dressuur.
Ik kan ze wel houden, maar dat duurt zo lang voordat het op is en weer 35 euro teveel kwijt, terwijl ik ze niet besteld heb...
KarinvdM schreef:Gewoon de schade inhalen en veel starten, dan zijn ze zo weer op.
Jose_Bb schreef:klopt wel
* Jasje *stond op springen, ik zat kaarsrecht omdat ik mijn adem in moest houden
*
en dan ga ik weer actief concours rijden

urosa schreef:ik heb geprobeerd ze terug te sturen maar kreeg ze weer terug van de knhs.. bleek dat mn rijvereniging dat verkeerd had opgegeven nu heb ik spring coupons terwijl ik niet spring
), of als hij dan kan dan hebben we net wat anders dat weekend en dan gaan er zo weer maanden voorbij...