Divoza, koopt in?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Divoza, koopt in?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 11:26

Vroegah, heb ik ooit eens een tweedehands zadel bij Divoza gekocht. Mijn vraag is, doen ze dat nog steeds? Ik heb een paar zadels te koop, een oud ponyzadeltje en een super nieuwe, maar die heeft hier en daar wat oppervlakkige beschadigingen dankzij de muis die in mijn kast woont Boos!

Weet iemand of het zin heeft deze zadels mee te nemen naar een Divoza filiaal?

vuurneon

Re: Divoza, koopt in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:27

Ik heb ergere zadels zien liggen bij divoza Nagelbijten / Gniffelen Je krijgt er niet veel voor, maar je kan het altijd proberen!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:34

Inderdaad, gewoon even meenemen. Ja

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:43

Even bellen?

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:44

Ik zou inderdaad gewoon langs een filliaal gaan.
Misschien nemen ze je zadel wel in.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 11:48

Dat laatste heb ik al gedaan, maar dan krijg je een telefoniste aan de lijn, die niets met de filialen te maken heeft. Zij was erg twijfelachtig, of dat het wel zin had.

Ik dacht, dat kan ik dan beter even hier vragen, aan mensen die daar nog wel eens te vinden zijn en weten wat er daadwerkelijk aangeboden wordt. Knipoog

Zou het oude ponyzadeltje ook zin hebben, kijken ze daar überhaupt wel naar? Het is een tweekleurig zadeltje (lichtbruin-donkerbruin) met zo'n leren beugel voor houvast voorop. Maar 1 kant is afgebroken en dat hebben de vorige eigenaars weer vastgebonden met een veter. Valt niet op, maar die veter is niet los te krijgen dus ik heb het nooit goed laten repareren. Ik denk niet dat een winkel zoiets wil verkopen eigenlijk...

tommie6600

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:50

gewoon meenemen. Divoza repereert ook. alles wat je er voor krijgt is toch leuk meegenomen. zij hebben van mij een zadel meegenomen van ruim 25 jaar oud. had er nog 50 euro voor gehad en die was ook niet zo netjes meer.

kleppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:54

Je kan het ook eerst op marktplaats of hier op bokt proberen of er interesse voor is? Toch?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:54

http://www.divoza.nl staan ze gewoon op. Ff kijken en probleem opgelost??.

Je had ook gelijk kunnen bellen en had je gelijk antwoord gehad en had je een hoop tijd gescheelt.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:56

Ik heb laatst mijn oude zadel bij divoza ingeruild op een nieuwe Knipoog
Je moet dus wel een ander zadel ervoor terug kopen, en dan nemen ze jou zadel in.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 12:01

Hoeft niet hoor, ze nemen ook zonder dat je een ander zadel koopt je oude in. ligt er wel aan of ze deken hem makkelijk weer te kunnen verkopen en aan wat ze op dat moment hebben liggen.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 12:06

Wind schreef:
Hoeft niet hoor, ze nemen ook zonder dat je een ander zadel koopt je oude in. ligt er wel aan of ze deken hem makkelijk weer te kunnen verkopen en aan wat ze op dat moment hebben liggen.

Ik was in Heteren, en daar werd mij verteld dat ze alleen aan inruil doen..
Zou het toch even navragen dan Knipoog

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 12:25

Prisca schreef:
Je had ook gelijk kunnen bellen en had je gelijk antwoord gehad en had je een hoop tijd gescheelt.

Het zou leuk zijn als je eerst even las wat er allemaal geschreven is. Slapen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 12:29

kleppie schreef:
Je kan het ook eerst op marktplaats of hier op bokt proberen of er interesse voor is? Toch?

Dat zou ik kunnen doen, maar dan ben ik er weer zo lang mee bezig. Foto's maken, op internet gooien, afwachten of er interesse is, handelen, en dan nog verpakken, naar Nederland rijden (anders word het te duur) en versturen.
Ik moet toch naar Divoza vanavond en als ik ze daar kwijt kan dan zijn ze maar weg. Ze liggen echt in de weg nu.

Tip van inruilen is ook niet gek, ik heb nog een zwart ponyzadel die eigenlijk iets te klein word voor de kont van mijn verzorgstertje Haha!
Misschien hebben ze nog een iets grotere liggen, maar Enschede staat er op de website nog niet bij wat tweedehands zadels betreft.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 12:35

Dat filiaal is ook nog maar pas open natuurlijk. Misschien hebben ze nog wel niets liggen.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 12:37

Divoza neemt alleen zadels aan als je er dan weer koopt je krijgt bijv 200 euro voor je eigen zadel dan moet je een ander zadel kopen en heb je dus 200 euro korting op je neiuwe zadel omdat je je oude hebt ingeleverd !! Hebben dit zelf 3 weken terug gedaan

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 12:45

Tommie6600 en Wind zeggen net wat anders...

Ik neem gewoon alle zadels mee die ik weg wil doen of in wil ruilen, dan zie ik daar wel of ze interesse hebben.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:38

ik zou ze ook gewoon meenemen, als je er toch heen moet maakt het meenemen ook niet uit Lachen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 22:26

Tja, deze tuthola had zo'n haast om van d'r werk uit direct naar Nederland te rijden, dat ze er halverwege achterkwam dat de zadels nog thuis lagen... Boos! Boos!

Maar ze hadden er ook geen tweedehands zadels, misschien komt dat nog.

Viel trouwens wel tegen hoor, grote ruimte, maar alles erg wijds neergezet en hele schappen en rijen vol met hetzelfde model laars etc., eigenlijk had ik er wel meer van verwacht.