Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuzanneW schreef:afgeschorenMijn pony had ook hele korte manen bij haar schoft, zodat ik het eigelijk bijna niet meer kon vlechten. Ik heb het er gewoon afgescheerd.
ik zou gewoon maar hele kleine knotjes doen. 
pasi schreef:Dit heb ik ook aan de hand gehad met mijn paard. Ik trok dan vanboven manen, waar ze wel nog een dikke bos had. Maakte op de plaats waar ze amper nog manen had gewoon een staartje. Van de manen die ik getrokken had, maakte ik een vlechte en maakte dat aan het mini-staartje vast. Zo kon ik toch nog een knotje maken. Je kon het amper van de andere knotjes onderscheiden, tenzij je er echt met je neus op ging kijken. Het was wel een ongelooflijk pruts werk waar je veel geduld voor moest hebben
Iemand van de ponyclub heeft het ook eens bij nikita gedaan, maar dan met de zwarte manen van haar eigen pony. Het is wel handig als je dat doet dat je het dan goed vastmaakt, en dat je het op de dag van de wedstrijd doet. (ik moest het 's ochtends overnieuw doen)