Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vanny_ schreef:Ik heb er 4, ik koop ze niet zo vaak meer want ten eerste loop ik bijna nooit met jodphurs/gympen/andere lage schoenen op stal, en vind lange sokken voor in de zomer ook te warm. En daarnaast vind ik ze niet lekker zitten in m'n rijlaarzen omdat de schacht dan krapper wordt.
x_Anne_x schreef:1
ShirlMilou schreef:Vanny_ schreef:Ik heb er 4, ik koop ze niet zo vaak meer want ten eerste loop ik bijna nooit met jodphurs/gympen/andere lage schoenen op stal, en vind lange sokken voor in de zomer ook te warm. En daarnaast vind ik ze niet lekker zitten in m'n rijlaarzen omdat de schacht dan krapper wordt.
Rij je in de zomer dan met korte sokken?

Winxz_Bas schreef:uhhh .. ongeveer 20*D , ik heb bijna alle kleuren,en dat is niet overdreven
Vind ze heerlijk zitten en heb ze vaak aan (ook als ik niet bij de paarden ben). In totaal heb ik denk ik zo'n 20 paar. Bij mij gaan ze jaren mee en als er gaten in zitten naai ik ze weer netjes dicht. Want owee, als ik een paar moet weggooien.....