rijschoenen bij chaps! Welke?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoverGoldie

rijschoenen bij chaps! Welke?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 08:59

Nou de titel zegt het al ik ga morgen een buitenrit maken bij ameland en dan word het misschien warm en dan zeiden ze dat ik mijn chaps aan moest doen! Alleen ik heb geen schoenen meer Boos! Nou heb ik een paar uit de schoenenkast gepakt maar ik weet niet of ze wel goed zijn! Er zit wel een hak onder en die is ongeveer 5 centimeter! en het zijn veters maar daar heb ik geen last van wand daar zitten mijn chaps overheen! Zijn dit wel goeie schoenen???

PS:::::: Asjeblieft direct andwoort geven wand we gaan morgen al daar heen Knipoog
Groetjes Jilda

benangelique

Re: rijschoenen bij chaps! Welke?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:02

5 cm is een veel te grote hak. waarom trek je niet gewoon je laarzen aan? is net zo warm als chaps.

LoverGoldie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 09:03

benangelique schreef:
5 cm is een veel te grote hak. waarom trek je niet gewoon je laarzen aan? is net zo warm als chaps.

Nou ze zeiden dat ik beter chaps aan kon doen! doe ik het oook maar Knipoog Maar ik heb nog wel meer schoenen maar hoegroot moet de hak dan zijn en moet er ook iets speciaals onder zitten ofzo ??

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:07

ik snap echt niet waarom ze dat gezegd hebben. misschien omdat jullie de zee in gaan? ze kunnen toch niemand verplichten chaps te dragen in plaats van laarzen?
je schoenen moeten een gladde zool hebben zonder profiel. hakhoogte weet ik niet precies, 2 cm ofzo?

LoverGoldie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 09:09

benangelique schreef:
ik snap echt niet waarom ze dat gezegd hebben. misschien omdat jullie de zee in gaan? ze kunnen toch niemand verplichten chaps te dragen in plaats van laarzen?
je schoenen moeten een gladde zool hebben zonder profiel. hakhoogte weet ik niet precies, 2 cm ofzo?

Nou dat zij mijn nicht waar ik mee ging! maar dan zal ik nog wel ff in de kast kieken Knipoog

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:11

Zoek een boerenbond of welkoopwinkel in de buurt en haal daar een paar mondonijophurs. Ook handig voor op stal en voor de prijs van 39,95 hoef je het niet te laten. Knipoog

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:14

Je zou vandaag nog nieuwe schoenen kunnen kopen als je het overweegt om vaker met chaps te gaan rijden?

LoverGoldie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 09:14

Lous schreef:
Zoek een boerenbond of welkoopwinkel in de buurt en haal daar een paar mondonijophurs. Ook handig voor op stal en voor de prijs van 39,95 hoef je het niet te laten. Knipoog

Oke Knipoog Zal ff vragen of we daar heen gaan! Maar zijn die schoenen altijd heel duur ??

LoverGoldie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 09:15

Jah nou,,, Ik weet dus nogniet als ik dan ook vaker chaps aan ga doen maar ik zou op myn verjaardag ook nieuwe rijlaarzen kopen wand daar zit een gat in Geld, geld! Maar ik denk dat ik de chaps dan wel vaker aan doe

vievjje95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:12

Ik heb ook een tijdje met chaps gereden, en met bergschoenen eronder, kan prima en zit ook nog ns lekker!

Laurine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 11:43

ariat jophurs heel fijn, en van goeie kwaliteit!

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 11:48

Ik heb jophurs van Hyporama (Global geloof ik) en ze waren niet zo heel duur €35 en blijven lang mooi. Maar meestal rij ik met mijn stalschoenen van Eurostar (Vancouver). Ook geschikt om mee te rijden, en als er een keer n paard op je voet gaat staan van voel je niets want ze hebben een stalen neus.

tessapesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 14:52

Ik heb zwarte rubberen schoentjees