Pony komt niet meer uit land.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lau_Ra

Pony komt niet meer uit land.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 17:01

Hallo Vork
Ik zit met een probleempje.. mijn pony kwam in de wintertijd en daarvoor altijd als ik hem riep naar me toe
uit het land *LOL* Ik hoefde hem maar te roepen en hij kwam eraan!
Hij staat nu sinds 1,5 week weer dag/nacht op het land. In de wintermaanden stond ie 'savonds en s'nachts
binnen.
Als ik hem nu kom halen uit het land en ik roep hem, kijkt hij me aan en eet hij weer verder. Ik kan nu roepen
wat ik wil, maar meneer komt niet! Gestoord Sta ik daar als een gek te roepen.. Nagelbijten / Gniffelen Nu is het probleem dus dat hij
echt 2 jaar lang (zolang als ik hem heb) dus wél naar me toe kwam al ik hem riep, en nu sinds 1 week niet meer!
Ik vind dit echt raar gedrag van hem, ik eis van hem dat hij moet komen, maar nu heb ik er geen geduld meer voor
en ga ik hem maar halen. Is dit fout wat ik doe? Moet ik gewoon wachten tot hij komt? Duurt nu soms echt een half uur,
en daar heb ik soms echt geen tijd en zin in.. Eerst kwam hij altijd meteen!! Hebben jullie een idee hoe dit komt?
En wat kan ik hieraan doen?
Groetjes! Doei, doei

Kiwi_

Re: Pony komt niet meer uit land.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:03

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat hij waarschijnlijk voer kreeg op stal? Want bij de meeste paarden gaat de liefde toch door de maag.
Misschien kun je met wat biks rammelen? Zal hij vast wel komen Vork

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 17:04

Haha, als ik met biks ga rammelen komt de hele kudde! :Y Op stal kreeg hij wel voer inderdaad, maar daarvoor stond hij ook dag en nacht op het land (vorig jaar zomer/lente) en toen kwam hij ook gewoon..

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:14

Puberfase? Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb een tijd lang hetzelfde fluitje gebruikt en iedere keer als hij met het fluitje kwam hem wat lekkers gegeven.
Nu komt hij ook zonder wat lekkers op het fluitje af Lachen

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 17:17

Puberfase zal het niet zijn denk ik, hij is 17 ROFL
Bleef je in het begin van dat fluitje dan ook net zo lang wachten tot hij
echt kwam? en hoe lang duurde dat?
Ik baal er echt een beetje van..2 jaar lang komt hij en ineens niet meer Clown grapjas.

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:56

Hm nee een puberfase is inderdaad uitgesloten Huilen van het lachen
Ja, ik rammelde met een bakje.. Na 3 keer gewoon een snoepje en fluiten (Dan duurde het soms wel een kwartier, maar ik nam er de tijd voor Lachen )
En dat heb ik wel even volgehouden totdat hij consequent kwam als ik floot. Daarna gestopt met het snoepje voor ongeveer 3 keer. En toen weer 2 keer met snoepje en dan steeds minder vaak snoepjes meenemen.
Nu neem ik af en toe nog een snoepje mee maar niet meer regelmatig Lachen

poiuytreem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 08:33

had hij in de winter ook gras?
Het kan zijn dat als hij pas weer op gras staat, het gras nog zo super de super vindt dat hij nog even geen tijd heeft om wat leuks met jou te gaan doen.

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 08:57

@poiuytreem: Ja, in de winter stond hij overdag ook buiten met gras en kuilgras als bijvoer, savonds en snachts stond hij dan binnen.