... De deken scheurt trouwens altijd bij het achterbeen, daar kun je de deken vastmaken. Gevolg: Deken zakt scheef, pony gaat op de deken staan... *deken doormidden*
Zijn er meer mensen die problemen hebben met eczeemdekens die steeds weer kapotgaan, en hebben jullie ook een geschikte oplossing gevonden?

Een mogelijk idee leek me om een zomereczeem halsdeken (Pagony) samen met de overgebleven buikflap van de boett om te doen. Een hele lichte deken eroverheen (ik zat zelf te denken aan de Bucas Sun Shower) en mijn pony is ingepakt! Dit samen heeft ook een flink prijskaartje, maar je hebt geen bevestigingen rondom het achterbeen (het probleem bij de Boett)

Daar ligt het probleem ook, hoe netjes je het elastiek weer vastnaait, mijn pony krijgt hem binnen een halve dag weer kapot. De boett geeft daarentegen ook niet veel meer bescherming bij de staart dan een gewone deken, dus dacht ik zelf aan een licht dekentje, omdat deze níet die gruwelijke elastieken heeft
. Je zou misschien de banden er dus af kunnen halen en een band onder de staart door. (als je begrijpt wat ik bedoel) en dan met een nieuw stukje stof weer een stuk voor over de staart maken. Ben ff aan het meedenken hoe je het zo goedkoop mogelijk kunt oplossen...