Wie heeft ervaring met de rijbroeken van merk HKM ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_E

Wie heeft ervaring met de rijbroeken van merk HKM ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 10:47

Ik wilde graag een olijf groene rijbroek met een kunstleren zitvlak. De bekende merken die ik altijd heb (Eurostar/ Cavallo) hebben niet deze kleur en als ze de kleur wel hebben niet met kunstleren zitvlak.

Nou zag ik het merk HKM, deze hebben rijbroeken met kunstlerenzitvlak al voor €69,- in alle kleuren van de regenboog.

Maar hoe is de kwaliteit van deze broeken?
Slijten ze snel?
Zitten ze lekker?
Verkleuren ze erg in de was?
Vallen ze groot/ klein uit?

Heeft iemand ervaring met dit merk? Ik hoor het graag....

Marielle82

Re: Wie heeft ervaring met de rijbroeken van merk HKM ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:16

Ik heb ook een rijbroek van HKM met een kunstlederen zitvlak.
Om heel eerlijk te bekennen vind ik hem niet super lekker zitten. Bloos
Het kunstleer is vrij stug (vooral na het wassen) en de stof van de broek is heel soepel en elastisch,
hierdoor heb ik het idee dan mijn broek naar beneden wordt getrokken. Nagelbijten / Gniffelen
Heb daarom ook altijd een riem nodig bij deze broek, terwijl ik dat bij andere broeken niet nodig ben.
Op zich is de kwaliteit van de broek wel goed.
De kleur blijft wel mooi met wassen, ze slijten ook niet snel (niet met rijden en niet met wassen) Het kunstleer blijft ook vrij glad.(komen geen ´pluisjes´ en bobbeltjes op)
Ik denk dat je de broek gewoon even moet gaan passen en zelf oordelen hoe je het vind zitten(als je hem tenminste in een winkel hebt gezien Knipoog )

Succes ermee!!

Groetjes Marielle

DieL_Zor

Re: Wie heeft ervaring met de rijbroeken van merk HKM ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:15

Ik heb een donkerblauwe met zitvlak van HKM. Bij mij lijkt het inderdaad ook dat hij een beetje naar beneden wordt getrokken, verder vind ik hem wel heel lekker zitten met goede grip. Hij is bij mij alleen wel behoorlijk verkleurd(maar ik heb m nu al iets van 1,5 jaar) kwam er van de week achter dat er op dit moment een heel klein gaatje bij m'n knie zit. Verder is er nog weinig slijtage.