Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jeanine84 schreef:Nou ik vind het minder SUPERGEWELDIGFORMITASTISCH
Als dat paard dus s nachts moet plassen zal die het ophouden omdat ie alleen in een emmer piest?
anders moest ie het 's nachts wel heel lang ophouden maar wel leuk dat hij het wel kan. de mijne zou dan nog ergens anders gaan staan of op de emmer
Aprilsgatje schreef:Oh oke, ik dacht al!anders moest ie het 's nachts wel heel lang ophouden maar wel leuk dat hij het wel kan. de mijne zou dan nog ergens anders gaan staan of op de emmer
geweldig woord) Jeanine84 schreef:Haha oooh dan is het goed! Dan vind ik het wel weer SUPERGEWELDIGFORMITASTISCH (geweldig woord)

Mooie uitvinding! Bij het eerste berichtje had ik wel even mijn twijfels omdat er niet bij stond dat het paard niet altijd in de emmer hoeft te plassen, maar nu vind ik het wel grappig
en handig ook

josewoos schreef:haha ik vind het wel grappig, wat is het volgende....dat hij tegen een boom gaat staan, zijn been omhoog doet en tegen de boom gaat plassen???

xRomanxMir schreef:ZO erg knap van de ruin van je vriendin!
Zozo op commando plassen in een emmer...
2 hele lieve paarden: Newfest en Nootje .
die konden een trucje als ik en me zus met een hoevenkrabber gingen spelen,
en dan gingen Fest & Noot buigen voor je.
xx

Moelie schreef:Het is miss wel voor een keertje grappig ja. Maar idd zoals er hier meerdere zeggen lijkt het mij niet fijn voor het paard. Als het moet plassen als zij er niet is, dan zou die dus niet kunnen plassen omdat er geen emmer staat?!
Dat zij dit doet zodat de stal schoon blijft vind ik ook kwats. Als je een paard hebt moet je ook gewoon de stal uitmesten, hoort er nou eenmaal bij. Ik schep elke dag de viezigheid uit de stal van mijn paard, vind het nooit erg om te doen. Als je het gewoon goed bijhoud is het ook weinig moeite. Je gunt je paard tenslotte een schone stal, maar om het op zo'n manier te doen? Hmm beetje raar.
Ik heb het ook nog nooit gezien, zou ook bij god niet weten hoe je een paard op 'commando' leert plassen.