[PG]Gezocht :B-pony Lieneke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marmamps

[PG]Gezocht :B-pony Lieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 17:27

Enkele weken geleden hebben wij met pijn in ons hart Lieneke verkocht aan mensen uit Den Bommel.
We dachten dat de mensen die haar kochten haar een goed thuis zouden geven, en haar nodig hadden voor hun zoontje die er ook bij was. Helaas bleek Lieneke na een week al weer op internet te koop te staan, eerst op de site van De Geerhoeve en later ook op marktplaats. We hebben geprobeerd contact te zoeken met de Familie Bubbert maar zij reageren niet op onze e-mails. Sinds gister is Lieneke verdwenen van marktplaats en van de site. Wij denken dat ze al is verkocht.

Wij willen graag weten waar ze terecht is gekomen en contact met de nieuwe eigenaar.
Lieneke is een lieve pony, maar er zijn wat dingen die de nieuwe eigenaar zeker van haar moet weten. Wij vonden de advertentie van de Familie Bubbert bijzonder misleidend.
Wij hadden gedacht haar nog eens te zullen bezoeken maar dit is nu niet meer mogelijk.
Het is altijd pijnlijk om een pony te verkopen maar nu blijkt dat ze is verhandeld maakt dit nog pijnlijker.

Wie weet waar Lieneke is?
Lieneke is een bruine pony met mooie dikke zwarte manen en een volle staart.
Ze heeft een kolletje en links achter een witte kroonrand.
Haar geboortedatum is 01/01/96.

Afbeelding

guccixx

Re: [PG]Gezocht :B-pony Lieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:06

jeetje wat vervelend voor jullie zeg
ik zou even een vriendin van je laten bellen op emails reageerd ze niet en het is een handelaar dat mens en onbetrouwbaar
veel succes met de zoektocht hoor en hopen dat je haar vind

marmamps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 17:21

misschien een goed idee ja.
Onbetrouwbaar is ze zeker Boos!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:50

Ik wil je geen valse hoop geven, maar dit pony'tje lijkt enorm erg op een pony'tje wat wij sinds een week of 2/3 op de manege hebben staan. Ik zal zaterdag even voor je kijken!

marmamps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 22:03

K_im schreef:
Ik wil je geen valse hoop geven, maar dit pony'tje lijkt enorm erg op een pony'tje wat wij sinds een week of 2/3 op de manege hebben staan. Ik zal zaterdag even voor je kijken!

K_im
Volgens ons is ze pas vorige week door hun verkocht, maar dat weten we niet zeker.
Als je wil kijken graag!!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 08:16

Sorry, ik ben het helaas vergeten! Ik zal wel iemand vragen die daar een paard heeft staan of deze van de week even wil kijken.. en evt. een foto maken..

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 12:33

marmamps schreef:
K_im schreef:

K_im
Volgens ons is ze pas vorige week door hun verkocht, maar dat weten we niet zeker.
Als je wil kijken graag!!

Klopt, volgens mij vorige week zondag ofzo. Toen ik er was, hadden ze 'm nog want ik geloof dat ze dan diezelfde middag verkocht is. Dat weet ik want ik ga ook een pony daar kopen, ik ga 'm zaterdag daar ophalen. Ik wil het wel voor je navragen, maar ik denk niet dat ze zomaar gegevens van iemand aan mij geven.

De Geerhoeve traint voornamelijk paarden en verkopen ze vervolgens weer door..... mijn toekomstige pony hebben ze maar 10 weken gehad. Maar wel l*llig als je denkt dat je een goed tehuis gevonden hebt terwijl de pony zo snel al weer doorverkocht is.

En je kan die mensen ook even opbellen, he? Nummer staat op de site: http://members.lycos.nl/corinnebubbert/

marmamps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 13:20

Claudia__ schreef:
En je kan die mensen ook even opbellen, he? Nummer staat op de site: http://members.lycos.nl/corinnebubbert/

Ze willen niet vertellen waar de pony naar toe is gegaan, we hebben ze hierover al gebeld en gemaild, hier reageren ze niet op.
Onze pony is daar maar 10 dagen geweest,

We willen de nieuwe eigenaren alleen enkele dingen over Lieneke vertellen, maar ze zijn waarschijnlijk bang dat we vertellen dat hun vraagprijs bijna het dubbele is van wat ze ervoor hebben betaald, en dat de pony een jaar ouder en 3 cm kleiner is dan wat ze in hun advertentie vermelden.