wat voor vliegendeken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tempus

wat voor vliegendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 16:20

Ik heb nu voor mijn paard een syntetisch vliegendeken met nek. Het probleem is dat bij mooi weer ik mijn paard altijd een harde schok geef en zelf ook krijg als ik het deken af doe. Welke merken hebben dekens van andere materialen waarbij dit niet gebeurd? Ik ben wel content voorderest van het deken ( heb het al 2 jaar en het 'leeft' nog)

Anoniem

Re: wat voor vliegendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:32

HAR --> SV.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:42

Ik heb een heel andere tip dan een nieuwe deken: in plaats van de deken eraf te "trekken", vouw hem op je paard op, dus eerst de zijkanten naar boven leggen, dan vanaf de achterkant naar voren vouwen. Bij het opleggen hetzelfde, je legt hem weer erop waar je begonnen bent en vouwt weer uit.
Ik heb het altijd met fleecedekens, dan krijg ik een knal als ik ze er gewoon aftrek, dus ik vouw nu altijd.

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 21:17

heb ik al geprobeerd met dat deken . Heb eigelijk bij fleecedekens ook wel als ik ze opplooi dat je het hoord kraken enz. En met dat deken krijg ik zo echt de kriebel in mijn arm. Zelfs als ik ze opplooi.

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 20:06

heeft er misschien iemand een idee?