Het is een meisje die meestal komt als ze zin heeft en alleen maar dingen wil doen wat ze leuk vind
Haar zusje (is 17 jaar ongeveer net als mij 1.70 ofso) wil op onze Beauty(welsh +-1.30) rijden
Nou beslis ik het grootste deel over alles m.b.t. de paarden (verhaal steekt heel raar in elkaar over hoe en wat met de eigenaar ikzelf betaal ook het voer ensow)
En ik had gezegt dat het niet mocht omdat ze gewoon te groot is
Beauty had wel altijd grote mensen op haar zelf heb ik ook een aantal keer op haar gezeten (waar ik haar vandaan had was groter dan mij en zei dat dit wel kon) afijn ikzelf heb ingezien en mezelf ingelezen dat dit gewoon totaal niet meer kan en ik verzorgsters gezocht die er wel op passen en haar ook goed aankunnen(is een eigenwijs paardje) maar ik had het haar belooft en weet ik het ik toch bij me standpunt gebleven en heb gezegt iedereen die te groot is voor Beauty die wacht maar tot Jitske is ingereden ....Zei ze ja dan moet je daar is mee opschieten ....Haar uitgelegt dat Jitske pas de tanden had van een 2 en n half jarige en dat ik pas intensief ging longeren en beleren als ze de tanden had van een 3 en n half jarige (we weten haar geboortedatum niet) omdat ik niet wil dat ze wat beschadigt of te snel gaat...
Zei ze ja jitske is al 4 jaar geweest dat zegt lotte (een oude verzorgsters die jitske nooit vanaf veulen heeft meegemaakt ) Toen zei ik nou zolang zij nog niet de tanden heeft van een 3 en n half jarige word echt gewoon nog niks intensief mee gedaan...
Toen begon ze over onze shetlander (als wij de boederij hond gaan uitlaten lopen Beauty hara verzorgsters een stukje mee) want zei wou er vanavond mee lopen toen zei ik het is veels te warm en ze heeft vandaag al geoefend met mij (leren volgen en normaal mee lopen train ik een half uurtje per 3 dagen) dus laat ze vanavond maar gewoon naar stal gaan
Begon ze echt te zeuren waarvoor ze dan nog kwam en weet ik t ik kon dr gwn !@#$!!
Maar mijn vraag heb ik het volgens jullie goed gedaan of heeft zij gelijk ?