Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MyHorseGirl schreef:Je mag je topic niet omhoog schoppen, en zo gaan er natuurlijk ook nooit mensen reageren, omdat je zo opdringerig doet. Je hebt je topic pas 5 minuten geleden geplaatst!
Maar ontopic: Wat dacht je van gewone kleding, spelletjes en dat soort dingen?
Kaneau_Love schreef:MyHorseGirl schreef:Je mag je topic niet omhoog schoppen, en zo gaan er natuurlijk ook nooit mensen reageren, omdat je zo opdringerig doet. Je hebt je topic pas 5 minuten geleden geplaatst!
Maar ontopic: Wat dacht je van gewone kleding, spelletjes en dat soort dingen?
sorry ik ben nieuw..![]()
maaarr jaa goed idee we nemen ook een portible dvd speler mee
maar daar kunnen we echt niet 2 weken uithouden met al die leraren en regels
we mogen niej eens naar de jongens toen
Is zo weer voorbij. En een kamp is ideaal om al je geheimen te delen
MyHorseGirl schreef:Ach dat heb ik zelf ook gehad hoor, op schoolkamp. Wij gingen toch naar de jongens toe, haha. We hadden de volgende dag allemaal wel straf ofzo, maar dat boeide ons niet. Was gewoon super melig. Vind dat je wel heel veel technologie mee neemt. Ik bedoel daarmee de portable dvd speler, vind ik ietwat overdreven, het is toch maaar eeen schoolkampIs zo weer voorbij. En een kamp is ideaal om al je geheimen te delen
Nou, weetje, dan vind ik het niet overbodig
Ik zou gewoon als ik jouw was naar huis gestuurd worden, haha!
Welke klas zit je dan? MyHorseGirl schreef:Jaa dat is waaarNou, weetje, dan vind ik het niet overbodig
Ik zou gewoon als ik jouw was naar huis gestuurd worden, haha!
Gatverr, en dan ook nog in die *** bus, hahaWelke klas zit je dan?
Xx_Joyce_xX schreef:touwtje voor aan je bril als je gaat kanoen!!
lotje_s schreef:Zonnebril!!
Niet zo moeilijk doen. Naar de jongens kan altijd wel.. als je slim bent.
En verder gewoon veel snoep mee en dan komt het goed.. Juul schreef:Kampen zijn altijd leuk joh.Niet zo moeilijk doen. Naar de jongens kan altijd wel.. als je slim bent.
En verder gewoon veel snoep mee en dan komt het goed..