[PG] gezocht: Uncle, Hensley en Iwan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noor1986

[PG] gezocht: Uncle, Hensley en Iwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 09:37

Hoi,

Ik ben vroeger verzorger geweest van 3 paarden Uncle, Hensley en Iwan. Het waren als ik me niet vergis gelderse paarden. Het waren officieel koetspaarden en ze liepen ook op bruiloften als voorbeeld maar ik heb er met een vriendin ook op gereden. Uncle en Iwan waren zwart met een heel klein beetje bruin (Iwan vooral op zijn hoofd) en Hensley was echt zwart. Iwan was toen een beetje een fors beest en had erg korte haren omdat hij las had van beestjes en zijn manen eraf schuurde dus hebben we hem paar geknipt. Ze stonden vroeger in meerhoven (sliffertesetraat) maar die man (we noemden hem altijd friedje maar hij heette Godfried) is overleden en ik volgens mij zijn de paarden allemaal ergens anders heen gegaan (Ik heb neunen horen vallen maar voor de rest weet ik het niet). Uncle was niet meer de jongste dus ik verwacht niet dat hij nog leeft (is al een tijd geleden dat ik ze heb gezien, ik verwacht zo'n 7 jaar geleden). Ik ga nog even opzoek naar foto's maar omdat ze opzich best aparte namen hadden (behalve Iwan dan) hoopte ik een beetje dat iemand er wel eens van gehoord had.

Ik hoop dat iemand iets van ze weet!
Laatst bijgewerkt door Noor1986 op 21-04-08 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt