Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...ik denk zoals ik het lees dus een vorm van verzet... grofweg ervan uitgaande dat de rest echt helemaal perfect is, dus wel taktmatig en meer dan keurig op de letter enzo dat je maximaal aan 4-en / 5-en komt. Charmaine schreef:Maar volgens mij wordt er in de praktijk toch niet echt supersnel een 0 of een 1 gegeven. Of is dit nu puur een verkeerd gevoel van mij?
Fitzroy schreef:Persoonlijk zou ik zeggen: blijf thuis totdat het paard iig redelijk nageeflijk is.
.. heeeelemaal mee eens. Charmaine schreef:Stel dat je zo'n combinatie in de ring krijgt en je constateert dat de hele proef met verzet of in ieder geval tegen de hand is gereden, roepen jullie dan zo'n combi na de proef nog bij de wagen? Zeg maar een soort van voorbereiding op de punten? of misschien wel om advies te geven?
Maar dat vond ik zelf oneerlijk, ik koos er tenslotte voor om gewoon te starten. Het was wel fijn dat er dan op de coupon naast de vier of vijf voor houding en zit (die ook wel eens doorgekrast werd trouwens) een opmerking stond dat ze het knap vonden dat ik met mijn zere rug gewoon door reed. Ik heb zelfs op aanraden van een jurylid een ander zadel gekocht, wat makkelijker zat voor mijn rug.