strandrit Zuid-Holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caro1964

strandrit Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 18:15

Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat een mooi gebied is om met mijn paardje te rijden, ergens aan de Noorzeekust tussen Den Haag en Hoek van Holland? Naar welke plek (adres?) kan ik het beste mijn auto met trailer rijden om veilig te parkeren en de paarden te kunnen zadelen?
Ik zou graag zaterdag 26 april een strandrit maken (evt. ook door de duinen en achterliggend bosgebied).
Bij voorbaat dank voor je reactie.

Anoniem

Re: strandrit Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:40

Hoek van holland. groot parkeerterrein, je kan kiezen, direct het strand op, of eerst de duinen door.
´s-gravenzande kan ook, heb je ook een groot parkeer terrein.

Kijkduin, kan je ook je trailer neerzetten, en er voor kiezen eerst de duinen in te gaan, of direct het strand op. bij kijkduin zou het wel druk kunnen zijn met mooi weer, en vakantie volgende week.

alle strandopgangen staan goed aangegeven, kan niet missen

laat je even weten hoe het was?

Caro1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 22:13

Hi Evita, Bedankt voor je reactie!
Mag je nu nog wel het strand op overdag? Vanaf wanneer mag dat niet meer? Hoe vind ik die parkeerplaatsen? Heb je eventueel een adres of een route die ik moet volgen om er te komen? Alvast bedankt voor je reactie. Groeten, Caroline

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:41

Hoek van holland tot 's-gravenzande dacht ik tot 1 mei, dus je zit nog net goed.
van monster tot den haag mag je nog tot 15 mei op t strand.

voor hoek van holland kun je met de routeplanner Badweg aanhouden, of de nieuwlandsedijk ( dat is dacht ik nog wel gemeente sgravenzande - westland).
voor ´s-gravenzande kun je de strandweg aanhouden.

Kijkduin kan niet missen, staat overal aangegeven.

Bij alle strandopgangen hierboven is voldoende parkeergelegenheid, allen vlak bij op opgangen, dat kan echt niet missen ( je kan toch niet verder dan de duinen met je auto, en daar de parkeergelegenheid.)
Succes!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:21

Kijkduin is een aanrader!
Dan wel Strandslag 2 op ! Lachen

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:56

xkimmx schreef:

www.uitstappen.nl ,

Daar gaan ze altijd met 6 paarden naar de parkeerplaats bij het zwarte pad. (einde tramhalte)
Dan kan je ook paarden huren, of onder begeleiding, heerlijke strand en duinritten maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:58

x_sabine schreef:
xkimmx schreef:

http://www.uitstappen.nl ,

Daar gaan ze altijd met 6 paarden naar de parkeerplaats bij het zwarte pad. (einde tramhalte)
Dan kan je ook paarden huren, of onder begeleiding, heerlijke strand en duinritten maken!

dat is dan wel Op Scheveningen...
heb er meerdere positieve verhalen over gehoord.