Als eerste:sorry als ik hier fout geparkeerd sta,ik heb me rotgezocht in de forum-index en kwam er echt niet uit,dus dan maar bij transport,afspraken en OVERIGE
Ik zoek voor mijn zoon van bijna 8 jaar oud een grotere pony waar hij heel lang mee kan doen.Het lijkt me niets om elke twee jaar een andere pony te moeten kopen,omdat mijn zoontje er te groot voor wordt(er komen na hem nog 3 mannetjes(dus de pony zal bij ons zijn leventje kunnen slijten),maar aangezien ik niet de mogelijkheid heb om alles aan te houden,zoek ik een pony waar de oudste goed mee uit de voeten kan(het liefste tot hij eventueel over wil gaan op de paarden,maar of dat reeel is??)Tyler is 1.25/1.30 cm,is bijv.een d-pony veel te groot?Qua opzadelen zal het misschien wat helpen zijn(geeeeeeeeen probleem),maar qua rijden?? Ik zoek uiteraard wel een pony die qua karakter bij hem past,maar vraag me echt af welke stokmaat het beste kan bij zo'n manneke.Sorry als het hier verkeerd staat en in ieder geval bedankt voor het lezen en jullie eventuele reacties,groetjes Linda

.Sinds ik een paar maanden geleden me heb aangemeld heb ik al vaak gedacht:WAT een uitvinding dat bokt en wat jammer dat ik niet eerder van het bestaan wist,had me vast een hoop zorgen gescheeld.