Ik heb zoals de titel al zegt een aantal vragen wat wedstrijden betreft: *wat doe je met halflang haar dat niet in een staart kan onder je cap & dus niet in een haarnetje kan op wedstrijd, mag je dit gewoon los maar naar achter laten hangen? *wat voor das moet je aan je hemd hangen? *Mag een zweep in het B1?
Ik hoop dat ik snel antwoorden krijg!!
Laatst bijgewerkt door Janne_BSGFM op 19-04-08 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Geen idee, volgensmij zullen de regels toch wel wat verschillen
Ik zal je vragen beantwoorden zoals het in nederland is :
Je haar mag in een nette staart tegenwoordig. Vind dit alleen geen gezicht, die wapperende haren ,terwijl je voor de rest netjes in pak zit. Halflang haar dat niet op een staart kan is IMO kort haar Dan is het zeker het netste om een haarnetje over je haar te doen, of het met klipjes oid op te steken,zodat niet al die pieken onder de cap vandaan komen. Maar nogmaals, het hoeft niet. Maar ik zou het wel doen,daar ik netjes voor de dag wil komen .
Wat voor das aan je hemd... Ehm hier in nederland moet je een blouse aan, met een plastron. De plastron is verplicht. Met plastronspeld om de plastron bij elkaar te houden.