Naar het L na kringselectie, mag dat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMK

Naar het L na kringselectie, mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 19:02

Hoi,

Ik denk dat er wel een topic over is maar ik krijg het niet gevonden dus open ik even een nieuw topic.

Ik rijd sinds kort met een nieuw paard wedstrijd. Ik ben begonnen in de B en na 4 wedstrijden staat onze stand op B+9. Omdat het enorm vlot gaat ben ik dus wel van plan snel naar het L te gaan. Nu heb ik de selecties ingeschreven in de B omdat ik niet had verwacht dat het zo snel zou gaan en ik denk dat ik in de B ook meer kans maak.

Maar als ik nu heel toevallig geselecteerd word, mag ik dan na de selecties wel overgaan naar de klasse L en het kampioenschap in de klasse B rijden? Mijn vriendin dacht namelijk dat ik al die tijd in de B moet blijven rijden..

Ik ga er niet vanuit dat ik word geselecteerd, maar stel dat het wel zo is..

Alvast bedankt!

Urielle

Re: Naar het L na kringselectie, mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 20:14

Tussen je kringkampioenschap en je regiokampioenschap moet je in ieder geval B blijven rijden.
Ik weet niet of de B tegenwoordig ook naar de Hippiade mag? In dat geval mag je na het regiokampioenschap promoveren naar de L1 en de Hippiade nog B starten.

sharonalover

Re: Naar het L na kringselectie, mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 08:19

Wat Urielle zegt klopt inderdaad.
Je moet dus B blijven rijden.
In de B kan je nog niet naar de hipiade, dat is pas vanaf L2 dressuur en/of L springen