beetje genant vraagje..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lie_ke

beetje genant vraagje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 16:48

hoi, ik heb een beetje een stomme vraag en ik weet ook niet of het hier goed staat maar ik ben stiekem wel een beetje nieuwsgierig.
een vriendin van mij zei laatst dat als je paardrijd dat het dan minder (of geen) pijn deed als je ontmaagd word omdat 'het dan al wat losser zit'.
het klinkt wel logisch, maar weet iemand ook of het echt waar is? Bloos
ben benieuwd Tong uitsteken

esperance

Re: beetje genant vraagje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:49

Daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Wel andere dingen over meisjes die paardrijden Clown
Maja lijkt me dat dit niet waar is.. Knipoog

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:50

Haha oke sorry. Tong uitsteken
Ik was nog maagd toen ik begon te rijden. nu niet meer. Maar heb geen verschil gevoeld haha. Sorry moet er wel om lachen om deze vraag. Clown Maar ik denk dat het niet waar is.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:50

Uhmmz.. Lijkt mij niet dat dit waar is haha.
Ook nooit van gehoord, maar wie weet.. Knipoog

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:51

Nou..... Ik was al 36 en had een kind toen ik begon met rijden, maar leer je eigen anatomie eens goed kennen.
Ten eerste merkt niet iedereen wat van dat maagdenvlies en ten tweede zit dat toch een stukje naar binnen, dus daar doe je niks mee terwijl je rijdt.
Je krijgt van veel paardrijden (en van ballet) harde bekkenbodemspieren en da's juist lastig bij een bevalling, haha!

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:52

doet paardrijden pijn dan Nagelbijten / Gniffelen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:53

Ik denk nou niet dat het waar is Haha!.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:53

Borg schreef:
Nou..... Ik was al 36 en had een kind toen ik begon met rijden, maar leer je eigen anatomie eens goed kennen.
Ten eerste merkt niet iedereen wat van dat maagdenvlies en ten tweede zit dat toch een stukje naar binnen, dus daar doe je niks mee terwijl je rijdt.
Je krijgt van veel paardrijden (en van ballet) harde bekkenbodemspieren en da's juist lastig bij een bevalling, haha!

van turnen ook, dus dan heb ik een groot probleem als ik ooit kids wil
turnde mn hele leven (tot mn 16e) en rij nogsteeds paard ook vanaf mn 6e ofzo

moet steeds weer lachen om deze vraag, en zo te zien ben ik niet de enigste.
niet als uitlachen bedoel hoor Haha!

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:56

Aan de TS: Nee, dat kan niet Lachen Over dat bevallen: ik hoorde inderdaad dat mensen die veel paardrijden door die spieren vaak een keizersnede doen? of is dat een fabeltje?

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:00

Neuh, ik had door ballet keiharde bekkenbodemspieren. Dat voelde de verloskundige toen ik de eerste keer kwam. Zij begon over paardrijden, dat was wel grappig.
Ik moest er gewoon rekening mee houden en heb idd twee uur hard moeten werken (persen) voor Jennifer eruit was.
Maar, om met Cruijff te spreken, elk nadeel heb z'n voordeel, want met wat oefeningen was de boel weer snel als vanouds en kennisjes van de zwangeschapsyoga hadden lang last van allerlei 'lekkages' (gatsie odnerwerp eigenlijk).

Tja, en nu rijd ik nog paard ook. Maar ik ben inmiddels 44, dus begin niet meer aan een zwangerschap, haha!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:01

het lijkt me ook stug dat dat wat uitmaakt...
maar dat van je bevalling heb ik ook gehoord ja Ach gut

Mensenkind

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 19:12

Radetski schreef:
Haha oke sorry. Tong uitsteken
Ik was nog maagd toen ik begon te rijden. nu niet meer. Maar heb geen verschil gevoeld haha. Sorry moet er wel om lachen om deze vraag. Clown Maar ik denk dat het niet waar is.

Inderdaad, ik reed al 6 jaar toen ik ontmaagd werd,
en het deed best pijn.
Dus ik denk echt niet dat het daar aan ligt hoor.

McCoyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 22:32

Volgens mijn vriendin deed het nog steeds pijn dus Clown

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:05

Wat ik wel eens van een collega van mij gehoord heb is dat door paardrijden het maagdenvlies kan scheuren. Mijn collega is Turks, en dan mag dat dus absoluut niet gebeuren voor het huwelijk Knipoog Vandaar dat er heel weinig moslim-meisjes aan paardrijden deden, vertelde ze..
Ik weet niet 100% zeker of het waar is maar neem aan dat ze dat toch niet zomaar zegt.

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:13

dat is inderdaat een fabeltje van de moslims, dat het maagdenvlies zou scheuren dor het paardrijden

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:15

Smartiej schreef:
Aan de TS: Nee, dat kan niet Lachen Over dat bevallen: ik hoorde inderdaad dat mensen die veel paardrijden door die spieren vaak een keizersnede doen? of is dat een fabeltje?

Dat van een keizersnee is overdreven hoor, men zegt dat de bevalling zwaarder zou zijn /langer zou duren.
Ik heb 3 kinderen en deze zijn ontzettend snel geboren,
ook een kennis van mij met 2 kinderen had niet 'langer werk" dan normaal.

Mijn gynaecoloog zij ook dat dat een oud verhaal was wat moeilijk uit de wereld kon worden geholpen.
Vroeger werd dat tegen dames verteld als zij niet in dameszit wilde rijden.
De herenzit was nl. niet vrouwelijk en daarom werd verteld dat ze dan een zwaardere bevalling zouden hebben.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:19

ik denk niet dat dat te testen is Vork je kan maar 1 keer ontmaagd wordentoch?
ik dnek trouwens dat het geen *** uitmaakt Tong uitsteken

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:19

Borg schreef:

Nee hoor, het is een fabel dat de bevalling daardoor moeilijker zal gaan, goede controle over je bekkenbodemspieren is juist een voordeel omdat je daardoor sneller kunt herstellen van een bevalling. (niet-paardrijdende mensen weten meestal niet hoe ze hun bekkenbodemspieren moeten aanspannen)

On-topic; dit klinkt net als het fabeltje dat vrouwen tijdens het paardrijden orgasmes zouden krijgen, grote onzin dus.
Zoals gezegd zit je maagdenvlies in je en hangt het er niet buiten aan, daarbij is het niet iets wat je kunt trainen oid, paardrijden heeft hier dan ook geen enkele invloed op.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:20

das een ander fabeltje, meiden kunnen gestimuleerd worden door de wrijving Vork jaja das een leuke Tong uitsteken

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:24

lieniminnie schreef:
das een ander fabeltje, meiden kunnen gestimuleerd worden door de wrijving Vork jaja das een leuke Tong uitsteken

Daarom zitten er veel meiden zo ver voorover.... Nagelbijten / Gniffelen
Haha krijg die opmerking ook regelmatig hoor....

Heb je niet genoeg aan je man..
of Daarom rij je zo vaak....

Meestal antwoord ik dan ook iets in de trant van ... als jullie beter waren hoefden wij niet zoveel te rijden Haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:25

werd mij ooit gevraagd of dat nou echt waar was (uiteraard door een jongen) ik stond echt even met open mond, had er nog nooit van gehoord.

Is ook echt zoiets wat verzonnen wordt door puberende jochie's die staan toe te kijken bij meisjes die paardrijden... Frusty Ach gut

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:26

Hahahaha als jullie beter waren hoefden wij niet zoveel te rijden Huilen van het lachen die is leuk Haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:27

Brainless schreef:
Heb je niet genoeg aan je man..
Daarom rij je zo vaak....

Dat klinkt alsof volwassen mannen dat zeggen, ik zou me beledigd voelen en pissd reageren...

Maar wel een goede reactie idd Haha!

Tiffanyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:51

Haha! Sorry ik vind het beetje gekke vraag! Maar ik weet zelf niet of het verschil uitmaakt hoor! Het lijkt mij van niet!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:56

marleendv_88 schreef:
Wat ik wel eens van een collega van mij gehoord heb is dat door paardrijden het maagdenvlies kan scheuren. Mijn collega is Turks, en dan mag dat dus absoluut niet gebeuren voor het huwelijk Knipoog Vandaar dat er heel weinig moslim-meisjes aan paardrijden deden, vertelde ze..
Ik weet niet 100% zeker of het waar is maar neem aan dat ze dat toch niet zomaar zegt.

Dit klopt inderdaad wel hoor in de moslimwereld Marleen Knipoog

Ik heb 3 meiden in de klas zitten, allemaal Turks en moslim. Een meisje wil dolgraag paardrijden en daar begint ze aan nadat ze getrouwd is (en dus ontmaagd is). Nadeel hiervan is dat zij volgende week gaat trouwen zodat ze daar maar snel "vanaf" is en zo kan paardrijden.... Nagelbijten / Gniffelen