Jury knippert met lichten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beeaa

Jury knippert met lichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 09:43

Gisteravond had ik wedstrijd. Ik was bezig met mijn 2e proef. De jury begon opeens te knipperen met haar autolichten.
Wij hadden de indruk niet dat er iets fout ging. Ik heb gewoon mijn proef gereden zoals in het proevenboekje staat. Op mijn coupon stond wel - 2. Wij zijn even gestopt omdat we niet wisten wat er aan de hand was. Daarna vertelde de jury dat we verder moesten gaan bij punt 7. We kregen verder geen uitleg van wat er gebeurd was. Later tijdens de proef knipperde ze weer met de autolichten. We zijn toen gewoon door gereden en toen waren er geen strafpunten meer op mijn coupon. Ik begrijp dit niet helemaal. En als er wat fout zou zijn gegaan dan toeterd de jury toch? En dan verteld toch wat er is fout gegaan? Weet iemand waarom de jury met haar lichten zou knipperen en mag dit?

_Bonte_

Re: Jury knippert met lichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 09:45

nog nooit gehoord dat een jury met de lichten knippert ? Zou het per ongeluk zijn geweest , ben je met de jury gaan praten ?

beeaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 09:46

_Bonte_ schreef:
nog nooit gehoord dat een jury met de lichten knippert ? Zou het per ongeluk zijn geweest , ben je met de jury gaan praten ?

Nee, want eerst dachten we dat het aan ons lag maar later zijn we even rustig gaan kijken wat er was gebeurd maar wij hebben onze proef gewoon netjes gereden. Maar volgens mij knipper je niet per ongeluk met je lichten?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 09:48

Als de jury denkt dat je fout rijd oid. kan ze je onderbreken. Sommige juryleden toeteren ( Lips are sealed ) de ander seint met de lichten Ja

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 09:50

maar als er een -2 staat, en er wordt geknipperd, lijkt het me dat er iets fout ging! Heb je dát dan niet gevraagd?

nienke1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 10:34

volgens mij mag de jury niet eens knipperen met zijn/haar lichte knippeen maar misschien ging het perongeluk (het zou kunnen) maar denk niet dat het perongeluk ging

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 10:39

netjes van die jury om dan vooraf ook even te melden dat ze wel es kunnen gaan knipperen zodat jij dat weet Knipoog
gewoon even vragen wat het nut daar van was?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 15:43

Waarom zou de jury niet mogen knipperen ? Als er fout gereden word is het toch zijn/haar recht om je daarop te wijzen?

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 15:45

beeaa schreef:
Wij zijn even gestopt omdat we niet wisten wat er aan de hand was. Daarna vertelde de jury dat we verder moesten gaan bij punt 7. We kregen verder geen uitleg van wat er gebeurd was.

Hmm vreemd dat ze geen commentaar gaven...

beeaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 15:48

Charles schreef:
Waarom zou de jury niet mogen knipperen ? Als er fout gereden word is het toch zijn/haar recht om je daarop te wijzen?

Nou misschien kan een paard daar van schrikken. Maar okee als ze gaan knipperen kunnen ze toch er ook bij zetten waarom of wat er fout ging???

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 15:50

dat je dat niet ff hebt gevraagd dan, lijkt me toch een duidelijke verstoring van je proef.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 15:53

Knipperen of toeteren als combinatie iets fout doet is heel normaal.
Maar het kan ook per ongeluk gegaan zijn Knipoog

Wel zuur. Waarom ben je geen verhaal gaan halen waarom ze knipperde? Dat is ook heel normaal hoor , gewoon ff vragen Knipoog

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 15:54

ja, vind ik ook hoor Knipoog Gewoon vragen, want je ha er toch last van tijdens je proef!

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:41

Vind het idd raar dat je na je proef niet bent gaan vragen wat er mis ging.

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:45

wij hebben dit ook een keer meegemaakt. toen was er sprake van een nieuwe regel dat als de jury denkt dat het onderdeel onder de maat wordt gereden, maar hij je vragen dat onderdeel nog een keer te rijden ofzoiets.. vonde wij toen ook heel raar. die jury onderbrak dan ook na bijna elk onderdeel, omdat ze vond dat ze dacht dat ik het veel beter kon. maar waarom jou jury knipperde weet ik niet, misschien een tip voor de volgende keer dat je dat dan even gaat vragen..
wij kunnen natuurlijk net als jij niet de gedachte van die jury lezen Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:30

Hier toeteren jury's altijd. ik weet eigenlijk ook zeker dat als een jury gewoon gaat knipperen met de autolampen, ik dit echt niet ga opmerken. Ben dan veel teveel bezig om de proef te rijden.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:26

En bovendien kan ik het me niet voorstellen dat ze perongeluk knipperde. Dat is een handeling die je moet verrichten die je niet perongeluk doet Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:02

Ze reed volgens mij s'avonds, dus dan merk je wel op dat iemand staat te seinen. Waarom ben je na de proef niet naar haar toe gegaan en gevraagd waarom ze dat deed?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:05

Knipperen met de lichten of toeteren lijkt mij geen van beide een optie, maar oke.. Gek zeg, dat ze niet eens de moeite nam om even uit te leggen wat er aan de hand was..

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:06

Ik vind het wel vreemd hoor.
Als ik jou was zou ik na de proef even naar haar toe gegaan zijn.
Misschien was het niet de bedoeling om te knipperen !
Maar ik neem aan dat als iemand met de proef bezig is dat de auto gewoon uit staat!
Tenminsten ik heb nog nooit meegemaakt dat er draaiende auto's staan tijdens een proef. Tong uitsteken

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:14

Je hoeft je motor niet aan om je licht te knipperen Knipoog

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 10:00

haha nee idd, die moter is niet nodig... genoeg mensen die hun lichten aan laten staan als de auto uit staat Knipoog tja en daar gaat je accu dan..
je kunt in een boek (hebben wij geloof ik ergens thuis) het nummer of emailadres van je jury opzoeken.. als je het echt graag wilt weten waarom ze met haar lichten knipperde, kun je haar bellen/mailen..

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:24

Je hoeft idd je motor niet aan te hebben voor met je lichten te knipperen, kan ook zo Lachen Ik zou het nog een keer navragen, daar heb je wat aan voor de volgende keer als dit misschien weer voorkomt!

Almeralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:48

wat een rare jury dan:O

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:55

gewoon de volgende keer na de proef even vragen
nu weet je niet wat ze er meebedoelden Tong uitsteken
wel raar dat ze de 2e proef ook knipperden terwijl er nergens strafpunten staan....