Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

anniee schreef:kun je ze dan niet gewoon vergroten?
Dus kopieren, lettertype aanpassen en uitprinten? (desnoods in de breedte op het papier laten printen en dan 2 pagina's lang)
erleyne schreef:anniee schreef:kun je ze dan niet gewoon vergroten?
Dus kopieren, lettertype aanpassen en uitprinten? (desnoods in de breedte op het papier laten printen en dan 2 pagina's lang)
Als jij weet hoe dat moet met een PDF-bestand? op knhs.nl staan dezelfde protocollen. Tja, misschien een idee om ze over te typen in een groter lettertype. Dan kan je die vakjes voor cijfers en commentaar ook weglaten. Maar dat is wel erg veel werk.
Chaddie93 schreef:Op http://www.knhs.nl kun je ze ook vinden, onder dressuur en dat kun je per proef het protocol gewoon uitprinten..
Xx Jessica

xsimone schreef:Het is nu gelukt, ik heb het met CTRL-A geselecteerd en in word gezet, toen het onnodige zoals Naam paard ect. weggehaald en vervolgens de lettertype Arial 16 gedaan.
Bedankt voor de tips, en als iemand anders toevallig nog proef 5 of 6 nodig heeft in grote lettertype dan kan die wel een Pb'tje sturen want dan kan ik ze per mail doorsturen
Ik krijg de proeven wel geselecteerd met ctrl-a maar vervolgens krijg ik ze niet geplakt in een word document.... iemand hulp met hoe dat moet?
xsimone schreef:Het is nu gelukt, ik heb het met CTRL-A geselecteerd en in word gezet, toen het onnodige zoals Naam paard ect. weggehaald en vervolgens de lettertype Arial 16 gedaan.
Bedankt voor de tips, en als iemand anders toevallig nog proef 5 of 6 nodig heeft in grote lettertype dan kan die wel een Pb'tje sturen want dan kan ik ze per mail doorsturen