Verkeersborden blauw vest en polo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Verkeersborden blauw vest en polo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 16:37

Ik ben nu al een hele tijd op zoek naar fel blauwe vesten en polo's. Heb al bij sportzaken gekeken, bij de ANWB, gewone winkels... nergens. Wel blauw, maar niet felblauw.

Wie weet waar ik dat kan kopen. Het gaat om verkeersbordenblauw. Fleecevest of joggingstof en een beetje een leuke polo, geen slobbermodel dus.

Wie kan me helpen?

Anoniem

Re: Verkeersborden blauw vest en polo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:38

Van Happy Valley hebben ze vesten in deze kleur blauw geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:39

De Anky Kobalt zal mss ook wel in de buurt komen Lachen ?

ItsmePipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:17

Het is niet zozeer een paardrijvest, maar ik heb een fel blauwvest van only, zit een beetje getailleerd en heeft een cappucon. Er zit met lichtblauw een soort zwaluwtjes op.
Misschien eens binnen stappen bij de only, daar hebben ze vaak felle kleuren

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:18

dat vest heb ik vandaag op de markt zien liggen in mijn dorp, 10 euriootjes hihi, met of zonder capuchon

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 10:38

Of zon mannen werk jas. Die heb ik zelf, is echt knalblauw. Zit bont in wat je er uit kunt ritsen en de mouwen kunnen er ook uit. Die jassen kun je krijgen bij een govers( is zon winkel die werkkleding verkoopt, of bij een visserijcooperatie). En t mooiste is, ze kunnen een klein buitje hebben.

lisje90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 14:55

mijn broertje heeft een felblauw vest van gaastra, die collectie heeft wel vaker felle kleuren

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:27

had een jas felblauw van Happy Vally, niet helemaal wat je zoekt maar hij had wel uitritsbare mouwen Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:31

Ik heb toevallig een paar jaar geleden een fleecevest in zo'n kleur gescoord bij Scapino. Het is maar net welke kleuren dat seizoen 'in' zijn, ik heb geen idee welke tint blauw dat dit voorjaar/deze zomer is. Maar volgens mij was het ook deze kleur blauw die ik twee weken terug bij Perry Sport zag hangen, misschien daar eens gaan kijken?

Mijn felblauwe fleecevest zie je HIER (foto is te groot om integraal te plaatsen).

Overigens heb ik twee felblauwe polo's die ik eigenlijk nooit draag. Je bent in Zelhem toch? Ik kan ze wel meenemen, moet je maar kijken of het wat voor je is. Ja

BananaMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:20

Lenneke_ schreef:
Ik ben nu al een hele tijd op zoek naar fel blauwe vesten en polo's. Heb al bij sportzaken gekeken, bij de ANWB, gewone winkels... nergens. Wel blauw, maar niet felblauw.

Wie weet waar ik dat kan kopen. Het gaat om verkeersbordenblauw. Fleecevest of joggingstof en een beetje een leuke polo, geen slobbermodel dus.

Wie kan me helpen?

Misschien kun je bv. een witte of lichtblauwe polo kopen en dan verven.

Niet mt kwast hé Tong uitsteken

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 23:40

Bij die bedrijven waar ze kleding borduren enz. hebben ze vaak een uitgebreide collectie aan soorten bovenkleding en kleuren.
Misschien kan je daar kijken?
(Ik weet dat er 1 in Utrecht zit.)