Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sieppus schreef:Heb je een merrie? Misschien is ze wel hengstig! En als het een hengst is is hij miosschien wel in love!
Het was een beetje raar half hinktje , en hij snuffelde even.. In love is hij denk ik echt niet !! Want hij deed heel rusitg , hij was eerder een beetje slaaperig ! Maar ik vond het dus wel raar want we doen dit zooo vaak !! sannekeee schreef:Heel raar , maar goed , ik had mijn handen+arm net gewassen , dus hij kon niks raar ruiken !
De arm van baasje rook ineens niet meer naar baasje, maar naar vreemde bloemetjes. Dat moet natuurlijk uitgebreid onderzocht worden. Traiectum schreef:sannekeee schreef:Heel raar , maar goed , ik had mijn handen+arm net gewassen , dus hij kon niks raar ruiken !
Met zeep? Dan rook hij dus wel wat raars!De arm van baasje rook ineens niet meer naar baasje, maar naar vreemde bloemetjes. Dat moet natuurlijk uitgebreid onderzocht worden.
Merens schreef:Ik noem dat geluid altijd 'grommelen'. Mijn pony (merrie) doet dat soms als ze heel ontspannen is en we hebben lekker genuffeld ofzo. Inderdaad ruikt ze dan bijvoorbeeld aan mn handen als ik een kommetje met mn handen maak, en dan maakt ze dat geluidje.
dus dan trek ik mn handen snel weg! Merens schreef:Ik heb het idee dat ze dan toenadering zoekt zeg maar.
Soms probeert ze er ook bij mij liefkozend te knauwen net als ze dat bij de andere pony's doet in de manen (dus niet bijten maar dat knabbelen). Ik vind dat dan weer niet zo prettigdus dan trek ik mn handen snel weg!