Na erg goed gegaan grondwerk , veel snuffelen en raar geluid

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HorsesWoman

Na erg goed gegaan grondwerk , veel snuffelen en raar geluid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 15:35

Hallo allemaal !

Ik heb vandaag weer eens grond werk met mijn liefie gedaan , en het ging echt super !
Hij deed echt alles erg goed ! Maar goed , toen we klaar waren , ging hij mijn hele arm besnuffelen !
Heel raar , maar goed , ik had mijn handen+arm net gewassen , dus hij kon niks raar ruiken !
Toen maakte hij ook nog een raar hinkje ! Is dit een soort blijdschap of wat is dit ?

Groetjes Sanne !

Sieppus

Re: Na erg goed gegaan grondwerk , veel snuffelen en raar geluid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:36

Heb je een merrie? Misschien is ze wel hengstig! En als het een hengst is is hij miosschien wel in love! Clown

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 15:38

Sieppus schreef:
Heb je een merrie? Misschien is ze wel hengstig! En als het een hengst is is hij miosschien wel in love! Clown

Hengst , maar in love is hij niet volgens mij.. Clown Het was een beetje raar half hinktje , en hij snuffelde even.. In love is hij denk ik echt niet !! Want hij deed heel rusitg , hij was eerder een beetje slaaperig ! Maar ik vond het dus wel raar want we doen dit zooo vaak !!

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:42

sannekeee schreef:
Heel raar , maar goed , ik had mijn handen+arm net gewassen , dus hij kon niks raar ruiken !

Met zeep? Dan rook hij dus wel wat raars! Knipoog De arm van baasje rook ineens niet meer naar baasje, maar naar vreemde bloemetjes. Dat moet natuurlijk uitgebreid onderzocht worden.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 15:43

Traiectum schreef:
sannekeee schreef:

Met zeep? Dan rook hij dus wel wat raars! Knipoog De arm van baasje rook ineens niet meer naar baasje, maar naar vreemde bloemetjes. Dat moet natuurlijk uitgebreid onderzocht worden.

Nee , met gewoon water !! Clown

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:44

Ik noem dat geluid altijd 'grommelen'. Mijn pony (merrie) doet dat soms als ze heel ontspannen is en we hebben lekker genuffeld ofzo. Inderdaad ruikt ze dan bijvoorbeeld aan mn handen als ik een kommetje met mn handen maak, en dan maakt ze dat geluidje.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 15:46

Merens schreef:
Ik noem dat geluid altijd 'grommelen'. Mijn pony (merrie) doet dat soms als ze heel ontspannen is en we hebben lekker genuffeld ofzo. Inderdaad ruikt ze dan bijvoorbeeld aan mn handen als ik een kommetje met mn handen maak, en dan maakt ze dat geluidje.

Ja , dat deed hij dus ook ! Maar waarom doen ze dan inhemelsnaam ?
Hij ontspannende zich wel , want hij vind grond werk echt super !
Maar ik heb niet met hem geknuffeld , hij kreeg wel een aai , maar meer niet !

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:54

Ik heb het idee dat ze dan toenadering zoekt zeg maar.
Soms probeert ze er ook bij mij liefkozend te knauwen net als ze dat bij de andere pony's doet in de manen (dus niet bijten maar dat knabbelen). Ik vind dat dan weer niet zo prettig Knipoog dus dan trek ik mn handen snel weg!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 15:55

Merens schreef:
Ik heb het idee dat ze dan toenadering zoekt zeg maar.
Soms probeert ze er ook bij mij liefkozend te knauwen net als ze dat bij de andere pony's doet in de manen (dus niet bijten maar dat knabbelen). Ik vind dat dan weer niet zo prettig Knipoog dus dan trek ik mn handen snel weg!

Oohja , dan ios het prcies het zelfde wat die van mij doet , want hij maakte ook kauw bewegingen !