Waar betaalbare op maat gemaakte laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Waar betaalbare op maat gemaakte laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 19:08

Hoi, ik ben op zoek naar betaalbare op maat gemaakte laarzen. Ik wil wel graag zelf kunnen kiezen wat voor iets, dus welk leer, welke kleur en waar de rits moet etc. Ook wil ik graag laarzen die er mooi uit blijven zien, niet van die laarzen die helemaal in elkaar zakken en vaal worden.

Weten jullie een goede laarzenmaker?

estherL

Re: Waar betaalbare op maat gemaakte laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 21:13

Ik heb pas nieuwe laklaarzen Derby's laten maken in Schaijk bij de laarzen fabriek.. je kunt ze helemaal zelf samen stellen..en ze waren niet zo heel duur..

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 21:18

ik heb mijn laarzen bij van huet laten maken . bij zitten de ritsen aan de achter kant met aan de onderkant en aan de bovenkant een stukje leer met drukknopjes om de ritsen te beschermen . Ze waren ook niet duur . Hij meet ze echt perfect aan . je kan ze laten maken zoals je ze zelf wilt hebben . echt ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad en wilde dat ik het eerder had laten doen , Met vorige laarzen had ik altijd ellende en deze zaten meteen goed .

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:24

Ik heb ze bij de ruitershop the gallop besteld, en die op hun beurt weer bij Lipica.
Ze kostte me €200,- en waren op maat gemaakt. Zaten gelijk als gegoten en heb ze niet eens in hoeven lopen!! Een echte aanrader in mijn ogen!

Er zijn hier op bokt meerdere mensen met laarzen van Lipica, en voor zover ik weet zijn ze er ook zéér tevreden over. Je kunt er ook nog vanalles aan 'veranderen' bijv. hogere dressuurkap, ritsen erin, veters erin, etc.

Nilann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:14

Volgens mij je kun ze overal krijgen

okido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:59

Hoi
ik zou informeren bij www.vanrijs.nl in zevenhuizen
echt een super bedrijf
aardigen mensen en wordt goed geinformeerd en geholpen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:00

van huet maakt de laarzen niet zelf, maar ook die stuurt de formulieren door naar lipica.
dus het besta kan je dan naar lipica zelf gaan aangezien de ruitersportzaken er altijd op willen verdienen.

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:09

Ben ook op zoek naar laarzen "volg even"

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:10

LiSSy schreef:
van huet maakt de laarzen niet zelf, maar ook die stuurt de formulieren door naar lipica.
dus het besta kan je dan naar lipica zelf gaan aangezien de ruitersportzaken er altijd op willen verdienen.

Huismerk wel. Heb mijn laarzen (Petri) ook bij hem vandaan, die meet hij dus gewoon aan en stuurt de maten door. Zie www.rijlaarzen.nl